אופנת נשים | אופנה לגברים | מכנסיים ושמלות | בגדי ערב – אופנה

כל כך הרבה מילים נכתבות על אופנה. כשמדובר באופנה, החכמה היא לזהות את צו האופנה העכשוי וללכת אתו. לא מעט כתבות אופנה בוחנות את צו האופנה, מדברות עליו בודקות אותו וכיצד התפתח, מה הן המקורות שלו והאם הוא צפוי להשאר עוד או להתחלף באופנה אחרת.

כתבות בטלויזיה מתייחסות אף הן לאופנה. פינות קבועות בתכניות טלויזיה מתיחסות לנושא האופנה, בוחנות מפורסמים ולאיך הם מתלבשים, מציגים תמונות של אנשים מפורסמים שכולנו מכירים ואוהבים, מציגים את לבושם ובודקים האם הם אופנתיים, מחלקים ציונים, כוכבים או דרקונים וכך הם מדגימים את האופנה העכשווית , בוחנים את אלו שאינם מוכתבים לאופנה ומעבירים ביקורת. משטרת האופנה הזו באמצעי התקשורת הפכה מקובלתופופולרית בשנים האחרונות. רבים עוסקים בביקורת של האופנה. רבים חשים כי אנשים מפורסמים ודמויות מפתח בתרבות ובציבור הישראלי אמורים לייצג אותנו גם מבחינת צו האופנה ועל כן מקדישים זמן לבחינת העדפות האופנתיות שלהם וביקורת על ההצהרה האופנתית שלהם והאם היא מתאימה וראויה על פי פרמטרים שונים.

כתבות רבות ובלוגים שלמים עוסקים באופנה. בכל מגזין אינטרנטי או מגזין נשים או גברים עוסקים הכותבים בעולם האופנה שמעסיק ומעניין אנשים כה רבים ובעיקר נשים. כיוון שנשים הן הקניניות העיקריות של מוצרים אופנתיים, ביגוד והנעלה. הנשים לרב עורכות קניות לעצמן ולרב גם לילדים ולבן הזוג ועל כן הן צרכניות האופנה, יש מה לומר לנשים והן אוהבות לקרוא ולהתעדכן בכל אשר קורה בתחום האופנה בארץ ובעולם.

תוכניות אוםנה רבות משלבות שינויים אופנתיים הנעשים בשידור או טיפים לשיפור האופנה. למשל תוכניות מייק אובר או מהפך של אנשים ידועים או עלומים שמביאים אותם לשידור, מדגימים את החוש האופנתי שלהם בביגוד שלהם , שיער איפור הנעלה ועוד וצוות מומחים אופנתיים מביעים את דעתם ומעבירים עליהם ביקורת ואז ממליצים להם כיצד לשנות את הבחירות האופנתיות שלהם. וכניות הללו של מהפך אופנתצי הן תבועות בטלויזיה כבר שנים רבות ומתחדשות מדי פעם בוריאציות אחרות המתאימות לרוח האופנה העכשוית.

אין ספק כי אופנה היא נושא פופולרי הנסקר רבות בכל המדיות השונות.