אחד מן התחומים המאפיינים חדשנות במטבח הוא בחירה של כיריים איכותיות למטבח.

כיריים בחלק מעיצוב המטבח

העיצוב הכללי של מטבחים הוא רחב ובעיקר אין סופי, וכן משלב את המגוון הגדול ביותר של חומרי גלם מסוגים שונים או סגנונות עיצוב עשירים מאשר בעבר. כך גם הבחירה של כיריים שיהיו מסוימות למטבח יוכלו להוסיף רבות לכל העיצוב שלו וכן לחוויות בישול  טובה ומצוינת יותר. כיריים רבים יכולים ליצור מגוון רחב יותר של שימושים במטבחים וכן לשלב עיצוב יוקרתי יותר, הכולל פאר רב, כמעט אמנותי בסוג עיצוב המקרין יותר אלגנטיות.

דגמים שונים של כיריים

הדגמים הרבים שונים מאד וכוללים כיריים בעיצובים מרהיב ומתוחכם יותר, משולב על זכוכיות, מוכר ככיריים חשמליות, כיריים קראמיות או אף כיריים המאפשרים הפעלה באמצעות הנגיעה בהם בלבד, באמצעות העברת כף היד ללא צורך בגפרורים ועוד מגוון של עיצובים ושכלולים. כל פלאי הטכנולוגיה יכולים להיות משולבים באופן מרהיב בכל דגם שונה השונים של הכיריים. גם מראה פראקטי יוצר את הניצול של חלל המטבח כך שאין צורך יותר בתנורים גדולים וכבדים מאד.

כיריים חשמליות מול כיריים גז

כיריים חשמליות שאינן צורכות גז מבטלות כל שימוש בגז וכל היקשרות עם חברות גז, וזה אף בטיחותי, אולם מצד שני שימוש בחשמל ידוע כיקר יותר ובכל חודש ההפרשים מבחינה כספית הופכים למשמעותיים מאד. יחד עם זאת האיכויות של בישול עם הכיריים החשמליות אינן נופלות באיכותן משל בישול באופן אחר. לכיריים חשמליות יתרונות נוספים כגון הניידות, והעובדה שהן ניתנות למעבר ממקום למקום בקלות ובמהירות, כך שאפשר לבשל בגינה או במרפסת. יחד עם זאת חיסרון נוסף של כיריים אלו הוא חוסר היכולת לשלוט במידות החימום וזה נוח וקל יותר בשימוש בגז. בחשמל העוצמות יכולות להיות מאד חזקות, ולפעמים אין זה מתאים לבישול הדורש אש קטנה או שזה עלול לבשל את האוכל באופן רב מדי ואף עלול לשרוף את תכולת הסירים.

למשפחות המבשלות באופן רב ובכמויות גדולות וכן לחובבי הבישול, כיריים סטנדרטיות מומלצות יותר לשימוש, הן מאפשרות את השליטה המלאה על מידת חום רצויה, הבישול הרבה יותר חווייתי ואף אותנטי ופחות טכנולוגי.

מקווים שעזרנו לכם להחליט איזה סוג ועיצוב כיריים אתם רוצים לבית שלכם.