גישור

גישור זהו תחום אשר נלמד במקצועיות רבה, ואנשים אשר מגיעים ללמוד תחום זה יכולים תוך זמן קצר להפוך להיות מגשרים מקצועיים וטובים המגישים עזרה לאנשים רבים ועוזרים להם לפתור את הבעיות השונות בדרכים פשוטות וקלות.

אנו חיים תחת מציאות אשר לא הכל מתנהל בה כפי שרוצים, פעמים רבות מתרחש מצב ששני צדדים מגיעים לידי סכסוך גדול בעקבות נושאים שונים.

אותו סכסוך יכול להחמיר ולהחריף עם הזמן עד אשר לא ניתן לפתור אותו באופן עצמאי אלא רק על ידי צד שלישי שמתערב בעניין, ועוזר להגיע לידי החלטה.

ואכן פעמים רבות אנשים אשר נמצאים במצב של סכסוך גדול זקוקים לצד שלישי אשר יתערב להם ויעזור להם לפתור את הסכסוך אשר בו הם נמצאים.

באמצעות לימודי גישור לומד התלמיד את הדרכים אשר יכולות להוביל אותו לידי מציאת פתרון.

על ידי הלימודים של הגישור ניתן להפוך להיות מגשר מקצועי ומוסמך אשר מעניק סיוע ועזרה לאנשם רבים.

ואכן כל אדם רוצה להיות הטוב ביותר בתחומו ועל כן ניתן לראות שישנם בשוק מגשרים רבים אשר עברו הסמכה של לימודי גישור שהובילו אותם להיכן שהם כיום.

גישור ניתן לעשות בכל תחומי החיים. קיימים מגשרים בתחום האישי, המציעים אוזן קשבת לזוגות בתהליכי פרידה או גירושים המחפשים יעוץ אמין ומקצועי ונקי ממניעים שיכול לבחון את הנתונים של שני הצדדים ולהציע פתרון או להנחיל דרך לחיים חדשים יחד או בנפרד. כאשר הרגשות מעורבים, קשה מאוד לנוגעים בדבר להגיע לפתרון שיהיה נכון לכולם. ולכן גישור יוכל להיות פתרון מושלם כמשקיף מהצד וכעין בוחנת ולא ביקורתית שתוכל גם להציע דרך ביניים וליישב סיכסוך או בעיה בתחום האישי.

אנו חיים בעולם דינאמי, אשר בכל רגע משהו יכול להשתנות ואכן נוצרים מצבים של סכסוכים בין אנשים, בין אם זה סכסוכים אשר נעשים על ידי בין שכנים, חברים, עובד ומעביד ועוד.

כאשר המצב איננו מסובך מדי אזי ניתן להגיע לידי פתרון באופן עצמאי אך כאשר המצב מסתבך אזי יש צורך שגורם שלישי יתערב ויעזור לפתור את אותו סכסוך ובמקרה זה הגורם השלישי הוא המגשר אשר למד את תהליכי הגישור.