אלבום תמונות

מאז ומעולם שימשו אלבומי תמונות לתיעוד הרגעים היפים שלכם, אולם המושג “תמונה” הוא מושג רחב מדי אשר יש לפרט אודותיו על מנת לבחור בקלות אלבום תמונות בעתיד.

התמונה, למשל, יכולה להיות חלק מנייר כרום, או מודבקת על שכבת נייר אחרת. היא גם יכולה להיכנס לכיס באלבום. תמונה שמהווה חלק מהנייר, ללא אפשרות להפרידה ממנו היא תולדה של הדפסת אלבום תמונות דיגיטלי מהמחשב. יתר התמונות הן תמונות באלבומים רגילים, אשר חלקם מתבססים על הדבקה וחלקם על השמה בתוך כיסי ניילון שקופים.

אלבום תמונות דיגיטלי מודפס

אלבום תמונות שהודפס מאלבום דיגיטלי הוא למעשה ספר הולנדי עם כריכה קשה ובפנים תמונות על נייר כרום. זה מאפשר לכם, למעשה, להוציא ספר תמונות להדפסה, מבלי להוציאו לאור בעשרות אלפי שקלים. כמה טיפים לגבי אלבום תמונות דיגיטלי מודפס: אל תצלמו תמונות בגודל של תמונות פספורט או תמונות קטנות אחרות, כי ההגדלה שלהן תיצור לכם בעיה של אובדן אינפורמציה ותביא לטשטוש התמונה בהדפסה. כמובן שאין הדברים נכונים אם מדובר באלבום שמטרתו להציג תמונות קטנות, או במצב הפוך בו מקטינים תמונה גדולה.

אלבום תמונות להדבקה

אלבום תמונות בו התמונות מוצבות באמצעות הדבקה. אלבום זה נועד למי שמעוניין להשקיע בתיעוד התמונות שלו, מבלי לשלם על אלבום דיגיטלי מודפס, אלא להסתפק בגרסה זולה ויעילה שלו, בה נדרשות הדבקות תמונות. ההדבקה באיכות גבוהה, ומדמה כמעט לחלוטין מצב של אלבום תמונות דיגיטלי מודפס בצורת ספר.

אלבום תמונות כיס

אלבום תמונות זה מכיל למעשה את הפלטפורמה הבסיסית של תמונות המוכנסות לתוך כיסי ניילון. זהו אלבום תמונות אשר תוכלו למצוא בו מקומות בעלי גודל קבוע להטמעת תמונות בממדים זהים, או אלבום בו החלוקה בין הכיסים היא על פי מספר דגמים וגדלים. אלבום תמונות כיס הוא הקל ביותר להתאמה ללקוח, משום שהמלאי תמיד מכיל כמה סוגי אלבומים, ולא אלבום בודד, מה שמאפשר לכל אדם, שיש לו תמונות בגדלים שונים, לבחור אלבום תמונות מתאים. אלבום תמונות כיס הנו אחד האלבומים הוותיקים שהיו, אך יחד עם זאת עדיין נשאר פופולרי מאד בקרב אוהבי התמונות.