אחת מהתופעות התרבותיות הנפוצות בכל גיל בהקשר לעולם הצילום הוא יצירת אלבום תמונות.

בעבר כאשר היינו מצלמים תמונות היינו חייבים לפתח אותן ולהדפיס אותן כדי לראותן ובכלל כדי לגלות כיצד התמונות יצאו, כיצד נראה הצילום ולקוות גם ששום תמונה לא נשרפה או יצאה באיכות לא טובה או מטושטשת. את כל התמונות לאחר קניה של מצלמה ופילם שהיה נייר הצילום, היינו מעבירים לפיתוח בחנויות פוטו ואת התמונות מכניסים לתוך אלבום תמונות רגיל בסדר דומה ששימש בדיוק כמו קלסר. אולם כיום כל אחד מצלם בכל רגע עם הטלפון הנייד שלו והזיכרון מאפשר צילומים של מאות רבות של תמונות.

אנחנו צופים בתמונה מיד באותו הרגע יכולים למחוק אותן או לצלם את אותה הסיטואציה כמה עשרות פעמים, אולם התמונות רק נותרות להישאר שם בנייד או במחשב. אם לא נפתח אותן כמו פעם עם אלבום תמונות ומתוך האפשרויות המיוחדות והמרהיבות הרבה יותר הקיימות כיום, לא יהיה לנו אלבום תמונות מרגש ומיוחד כמו שהיה פעם רבות בעבר. היתרון הרב והעיקרי של אלבום תמונות כיום הוא העיצוב המיוחד והמקורי שתוכלו לצרף בעיצוב כולו, ולמעשה ליצור ספר עם כריכה מיוחדת וכותרות מעניינות, התמונות לא ידהו בצבען או יתפוררו כפי שזה עלול לקרות עם תמונות מאלבומי העבר הישנים. חומרי נייר הכרום האיכותיים והמרהיבים של אלבום תמונות דיגיטאלי באיכות של היום הם בעיבוד גראפי מיוחד עם טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת בעולם הדפוס. התמונות תשארנה איכותיות וחדות גם לאחר עשרות שנים.

אולם החוויה העיקרית של אלבום תמונות הוא כמובן העלעול בו יחד בצוותא באופן מרגש. תהיו גאים להציג את האלבום שלכם בפני חברים ובני משפחה, ותישאר בידכם מזכרת יקרה לנצח ולדורי דורות. המקום המכובד והיקר שיש לתת לחוויות המרגשות והמיוחדות שלנו הולכות ותופסות שוב את מקומן הראוי. הזיכרונות האלו הם כל מה שנותר לנו מכל החוויות המרגשות שעברנו, ועל כן אין להשאיר אותן במקום טכני מנוכר בתוך הנייד או רק על המחשב. הדפסה של אלבומי תמונות תוציא אותן לאור בצורה הראויה והמיוחדת ביותר.

מקווה שעזרתי לכם להחליט כיצד לשמור על הזיכרונות היקרים שלכם, הרי כל מכשיר דיגיטלי יכול להרס בכל רגע אך אלבום תמונות שנשמר היטב יכול להחזיק כל החיים.