אל על הנוסע המתמיד

מועדון הנוסע המתמיד של אל על מציע למי שנמנים עמו מגוון של הטבות והצעות ייחודיות המאפשרים לכם להפיק תועלת והנאה מעצם ההשתייכות אליו. מי שמוגדר כנוסע מתמיד עשוי ליהנות מצבירת נקודות בטיסות אל על לכל היעדים, לממש כרטיסי בונוס ושדרוגים למחלקות היוקרה במטוסי החברה, להעביר ולממש כוכבים ונקודות מכל חברות האשראי במדינה, לצבור נקודות עם רכישת מוצרים ושירותים בתכנית המועדון ועוד. רבים מחברי המועדון ואולי ניתן להכליל ולומר- רובם ככולם נהנים ממגוון ההטבות, ודאי מי מהם שמרבים לטוס.

שיתופי פעולה עם אל על הנוסע המתמיד

יותר מ- 40 חברות משתפות פעולה עם המועדון ומאפשרות צבירת נקודות בו באמצעותן, כך שניתן ליהנות מכרטיס הבונוס ומשדרוגי שירותים שונים. מידע על החברות ניתן לקבל באתר האינטרנט של המועדון, שם גם אפשר לקבל מידע חשוב על אודות המבצעים וההטבות השונות, כמו גם תשובות לשאלות רבות הנשאלות, כמשוער, בנושא זה.

המרת הנקודות שהנוסע צובר בכרטיס האשראי שלו למועדון הנוסע המתמיד של אל על אפשרית על ידי פנייה אל חברת האשראי תוך ציון מספר החבר ובקשה להמיר את הנקודות למועדון. חברות אחדות (לאומי קארד” ו”דיינרס”)  מאפשרות המרה אוטומאטית של הנקודות מדי חודש.

השמים הם הגבול

חשוב לציין, כי קיימים מבצעים שבהם החברה מעניקה תוספת נקודת על הנקודות שנצברות באופן קבוע ליעדים מסוימים בתאריכים מסוימים. ניתן להתוודע אל המידע המעודכן בנושא זה, כמו גם בכל הנושאים האחרים הקשורים להטבות המועדון, באתר האינטרנט, שבו, תחת הכותרת “חדשות ומבצעים” מובא המידע העדכני ביותר. בנוסף, מדי חודש נשלח ניוזלטר לחברי המועדון.

אם השמים הם הגבול- חברת אל על מגיעה אליו ואף חוצה אותו….  אתר החברה באינטרנט מביע לכם מידע שימושי ורב ערך, המאפשר לכם להיווכח עד כמה עמוקה ומשמעותית היא פעילות המועדון ועד כמה מסועפים ומגוונים הם השירותים וההטבות שהוא מעניק.

אם תשאלו את חברי המועדון הם ודאי יוכלו להעיד ולהגיד כי מדובר באחד ממועדוני הלקוחות היותר פעילים והיותר אטרקטיביים לחבריו. אתם מוזמנים להצטרך כחברים מן המניין אל מועדון שישמח להתברך ולהשתבח בחברים כמוכם.