האתר מהווה מקום אטרקטיבי- לא מעט מפליגים בשבחו ומכנים אותו המקום האולטימטיבי – לבילוי משפחתי. פארק אשקלונה גדול מספיק על מנת להכיל עד 500 איש לאירועי חברה אבל לא גדול מדי: רבים חווים בו חוויה נעימה, לא המונית.

הפארק מציע ומזמן מגוון מתקנים, לרבות לפעוטות, העשויים לרתק אליהם את המבלים במשך שעות רבות וארוכות. הסמיכות של המתקנים זה לזה מאפשרת להורים לפקח ולשלוט על תנועת ילדיהם.

אשקלונה- ממפחיד כמה שזה נעים…

אחד הסודות המתגלים לילדים רבים הפוקדים את המתחם הוא שדווקא מי מהם שחוששים ואף פוחדים לגלוש במגלשת הקמיקאזה הנמצאת במקום הם הנהנים ביותר מגלישה בה… לבד ממנה זמינות למבלים מגלשות מפותלות, צרות וארוכות, ולצדן- בריכות שחייה ( אחת מהן חצי אולימפית וחצי מקורה). הורים ייווכחו לדעת עד כמה אטרקטיבי הוא עולם הילד המוצע ומזומן לילדיהם הרכים: בועת סנפלינג, מגלשות מיני סלייד, בריכת שחייה מקורה ועוד. אשקלונה הוא פארק חווייתי שמושך אליו משפחות לא רק מדרום הארץ אלא אף ממרכזה. כאתר בילוי למשפחות באשקלונה תקבלו מענה מלא לציפיותיכם. הקושי היחיד שאתם עלולים להיתקל בו הוא הקושי לשכנע את ילדיכם לחזור הביתה….

אנשים מתגלשים על אבוב במגלשה בפארק אשקלונה
אנשים מתגלשים על אבוב במגלשה בפארק אשקלונה

אשקלונה מתאים בכל עונה

הפארק מהווה בחירה טבעית ומועדפת על חברות וארגונים שונים לקיום ימי גיבוש וימי כיף. מצויה בו מסעדה שעשויה להכיל עד 300 איש, מה שהופך אותה ליעד מבוקש לקיום אירועים חגיגיים שונים ואירועי חברה. ניתן ליהנות משהייה במתחם הפארק גם בקיץ החם, כשהשמש קופחת: יש בו כרי דשא ומשטחי צל עם כיסאות נוח. במקום שירותים ומלתחות.

רצוי להתעדכן מבעוד מועד על אודות תכניות בידור והפעלות המתקיימות במקום במועדים שונים.

תכנון מבעוד מועד, בתיאום עם הנהלת אשקלונה וסיוע בייעוץ ובלוגיסטיקה, יאפשר לכם לקיים ימי גיבוש וימי כיף עם תכנית מלאה- שמוצעת במקום – וניתן להוסיף עליה כאוות נפשכם, אף שההיצע הוא עשיר ומספק. בתיאום מראש ניתן לקבל את פני המשתתפים בארוחה עם תפריט עשיר ומגוון.

אולי גם לכם נדמה כי רק אתמול היה YESTERDAY אבל השנים חולפות. מתכננים פגישת מחזור? ערב של הפלוגה? ניתן לקיים בפארק אירועי ערב – סביב הבריכה או במסעדה בפארק אשקלונה . הצוות המקומי יסייע לכם ברצון ובשמחה לתכנן את האירוע לפרטיו ויעניק לכם את כל השירותים הנדרשים והמבוקשים להצלחתו המובטחת.