ביטוח אלמנטרי | ביטוח חיים | אובדן כושר עבודה חלקי – אובדן כושר עבודה

לעיתים קורה כי אדם חולה במחלה או נפצע בתאונה והוא אינו מסוגל לשוב לעבוד בכלל או לפרק תקופה מסויימת בה הוא נחשב במקרה של אובדן כושר עבודה.

 

בכדי להתקיים בכבוד בזמן שהאדם שחלה או נפצע לא יכול לעבוד, הומצא ביטוח אובדן כושר עבודה .

ביטוח אובדן כושר עבודה הוא ביטוח המבטיח הכניסה חודשית קבועה עבור אדם שהוגדר כי אינו מסוגל לעבוד והוא מבטיח שמירה על יציבות כלכלית לאורך התקופה.

 

רק אנשים כי רכשו ביטוח אובדן כושר עבודה בזמן שעבדו יוכלו להשתמש בביטוח זה כאשר חלילה תרגם להם תאונה או מחלה שתשלול מהם את הזכות לעבוד.

 

לכן, רכישת ביטוח אובדן כושר עבודה היא דבר חשוב מאוד היכול להבטיח את המשך כלכלתו של האדם ומשפתחו כאשר הוא לא יוכל עוד לעבוד ולא יביא אותם למצב כלכלי העלול להגיע לכדי עוני.

 

ביטוח אובדן כושר עבודה יוענק לאדם כי הוגדר במקרה של אובדן כושר עבודה ומלא וכן, כמקרה של אובדן כושר עבודה חלקי כל עוד הוא אינו עוד מסוגל לעבוד בעבודה בה עבד לפניי הפציעה או המחלה שגזלה ממנו את היכולת לעבוד.

 

ביטוח אובדן כושר עבודה מבטיח כיסוי מלא למשך כל הזמן בה המבוטח נחשב כאובדן כושר עבודה ואינו מסוגל לעבוד וזאת בתנאי שגילו אינו מעל גיל 67.

 

פוליסת הביטוח של ביטוח אובדן כושר עבודה מורכבת מסעיפים עיקריים אך ניתן לרכוש הרחבות נוספות על פי בחירתו של האדם המעוניין לבטח את עצמו בביטוח אובדן כושר עבודה.

 

מבוטח של ביטוח אובדן כושר עבודה אשר זקוק לקבלת הכספים יצטרך להמתין כתקופה של שלושה עד שישה חודשים לקבלת הכסף.

רק אדם אשר נשללה יכולת עבודתו בלפחות 75 אחוזים יוכל לקבל את הכסף וכי הוא אינו יכול עבוד שוב בעבודתו הקודמת, עיסוקו הקודם או בכל עיסוק המתאים להכשרתו והשכלתו.