ביטוח סיכונים מיוחדים | אובדן כושר עבודה – ביטוח אובדן כושר עבודה

 

אובדן כושר עבודה זהו ביטוח אשר על ידו האדם יכול להמשיך להתנהל בעבודתו באופן שוטף וטוב ועל כן האדם אשר רוכש ביטוח מעניק בכך לעצמו אורח חיים על פי התנהלות טובה יותר.

ואכן ישנם כספים רבים אשר נלקחים ממשכורתו של האדם במשך השנה ומועברים לחברות הביטוח, ואכן חברת הביטוח משלמת משכורת כאשר מאבדים את כושר העבודה.

ישנם אנשים רבים אשר אינם יודעים מהו ביטוח אובדן כושר עבודה.

 

למעשה הביטוח אובדן כושר עבודה הוא ביטוח אשר על ידו מכוסים ויודעים שגם כאשר מתרחש מצב שאיננו טוב כמו פציעה כלשהי או מחלה אזי ניתן לקבל על כך פיצויים מהביטוח שכן הביטוח מעניק משכורת לאדם שנפצע.

 

התשלום אשר מתבצע אודות אובדן כושר עבודה נעשה על ידי ביטוח אובדן כושר עבודה.

זהו ביטוח אשר מפריש מהמשכורת עבור חסכון פנסיוני, בין אם מדובר בביטוח מנהלים, בקרן פנסיה, ועוד.

ואכן ישנם מגוון חסכונות שהאדם חוסך וזאת בכדי שיהיו לו חסכונות כלפי העתיד שלו.

פעמים רבות במהלך החיים מתרחש מצב של פציעה או מחלה שהאדם איננו התכונן לכך.

כאשר הפציעה היא קשה מדי ומונעת מהאדם את האפשרות להמשיך לעבוד אזי מקבל האדם כסף מכספי הביטוח שניתן לו כמו משכורת, אך זה בתנאי שיש לאדם ביטוח אובדן כושר עבודה המעניק לו שמירה זו עבור אותם מקרים.

 

גם אם יש לכם ביטוח אובדן כושר עבודה בכמה חברות, תמיד בסופו של דבר תקבלו רק תגמול אחד.

כאשר מגיע רגע התשלום כל הביטוחים של כל החברות הופכים להיות פוליסה אחת משותפת לכולם והם מחלקות בינהם את גובה התשלום לפי היחסיות של הביטוח בכל אחת מהחברות.

כאשר אנשים מחליפים עבודות אז לעיתים הם רוכשים ביטוח מנהלים בכל מקום עבודה וזה כולל את האובדן כושר.

 

ביטוח אובדן כושר עבודה מבטיח כיסוי מלא למשך כל הזמן בה המבוטח נחשב כאובדן כושר עבודה ואינו מסוגל לעבוד וזאת בתנאי שגילו אינו מעל גיל 67.

פוליסת הביטוח של ביטוח אובדן כושר עבודה מורכבת מסעיפים עיקריים אך ניתן לרכוש הרחבות נוספות על פי בחירתו של האדם המעוניין לבטח את עצמו בביטוח אובדן כושר עבודה.