שוק ההון ביטוח וחיסכון

עבור אלו שאינם בקיאים בשוק ההון ביטוח וחיסכון, יראה כל התחום של שוק ההון כדבר מלחיץ ואפילו מפחיד. להתעסק עם סכומי עתק כשכל דקה ובכל רגע עלול משהו להשתנות, עליות וירידות ערך ובכל פעם מישהו מרוויח אך מישהו גם מפסיד. אכן שוק ההון ביטוח וחיסכון אינו תחום פשוט והוא מורכב מאוד וסבוך. אנשים שעובדים בשוק ההון ביטוח וחיסכון למדו באופן מסודר את המקצוע ולכולם איזשהו רקע בכלכלה ובשוק ההון, אך גם המנוסים ביותר בשוק ההון ביטוח וחיסכון לא ידעו תמיד לומר מתי וכמה ולא ידעו תמיד לחזות ולצפות את התהליכים הכלכלים.

בשוק ההו ביטוח וחיסכון מעורבים אנשים ששוחים בתחום זה. הם נושמים את הערכים וחיים את העליות והירידות בכל יום ובכל דקה במשך היום והלילה. לרב אלו אנשים שממש מכורים לשוק ההון , הם מסוגלים להיות עם היד על ההדק ולהתעדכן גם באמצע הלילה, יש להם התראות על נתו נים חדשים שמתעדכנים בכל שעה ביום והם זמינים להתנהל מול שינויים אלו כל הזמן.

כמובן ששוק ההון ביטוח וחיסכון לא מתאים לכל אחד. זהו שוק הפכפך ודורש התייחסות והשקעה כל הזמן. בנוסף לזמנים הלא צפויים בהם אנשי שוק ההון לעיתים נאלצים לעבוד, יש צורך גם באופי מסוג מסויים ביותר בכדי להתנהל מול שוק ההון ביטוח וחיסכון. צריך להיות בעל עצבי ברזל בכדי לעמוד בתוך מערכת הלחצים הגדולה של שוק ההון ויש גם צורך לדעת לעשות חישובים מסוכנים, להתנהל בזהירות ולעשות החלטות מהירות אך בטוחות. ולכן לא כל אדם מתאים לעבודה בשוק ההון, רק בעלי התכונות הללו יוכלו אכן לממש את עצמם ולהתקדם בתחום. אדם שלא ניחן באופי שמתאים למקצוע הזה, ימצא את עצמו מהר מאוד מחוץ למשחק.

שוק ההון ביטוח וחיסכון שוק מסובך ונראה מהצד לאלו שאינם מבינים בו כדבר מלחיץ ומסובך אך מצד שני מושך תשומת לב רבה של רבים כיוון שהעיסוק סביב כסף וסביב סכומים כה גדולים הוא אינו דבר של מה בכך ותופש את תשומת הלב.