בית ספר למאמנים

מספר עובדות שלא ידעתם על בית ספר למאמנים:

בבית ספר למאמנים לומדים אימון אך לא אימון כושר. אימון לשינוי, אימון לדרך חדשה שמלווה כל אדם שמעוניין לשנות משהו בחייו וצריך הכוונה למצוא את המוטיבציה לשינוי ואת דרכי הפעולה וזקוק לליווי של מישהו מקצועי תוך כדי התהליך.

בבית ספר למאמנים לומדים אנשים בכל הגילאים את מקצוע האימון והופכים בתום ההכשרה למאמנים אישיים או קבוצתיים מקצועיים שיכולים ללוות תהליכי אימון ושינוי כאשר כל מאמן בוחר לעצמו את נתיב המקצועי בתוך תחום האימון. אם זה אימון אישי, אימון זוגי, אימון מקצועי ועוד. הלומדים בבית ספר לאימון הם צעירים שזה עתה סיימו שירות צבאי ובחרו את המקצוע האימון כמקצוע לחיים, וכן לומדים בבית ספר לאימון אנשים מבוגרים שעברו כברת דרך מקצועית ובחרו בשינוי קריירה בעקבות דברים שהובילו אותם לכך ועשו הסבה מקצועית להיות מאמנים אישיים ולכן באו לבית ספר לאימון להכשרה.

בבית ספר למאמנים ניתן להתקבל גם ללא ידע קודם בתחום או תעודות ותארים. את מקצוע האימון לומדים מאפס וניתן להתפתח בו גם ללא ידע קודם.

בבית ספר למאמנים לומדים תחומים שונים הקשורים למקצוע האימון החל מפסיכולוגיה , תקשורת בינאישית ועוד.

בבית ספר למאמנים ניתן בזמן קצר יחסית לרכוש השכלה וידע בתחום ולהכשיר את הלומדים למקצוע פרקטי לחיים בו יוכלו לעבוד באופן עצמאי או כשכירים בחברות אימון. לעתים יספק בית הספר עבודה בתחום לחלק ממסיימי הלימודים בבית הספר.

בבית ספר למאמנים לומדים תאוריות ורוכשים ידע אך לא רק. הלימודים מורכבים גם מחלק פרקטי של ניסיון עבודה בשטח. הסטודנטים בבית הספר לאימון יתאמנו בתהליכי האימון זה על זה כדי להתנסות באופן מעשי בצורה שתתמוך בידע התאורטי שרכשו במהלך הלימודים.

בבית ספר למאמנים יוכל הסטודנט להתנסות בתום הלימודים בסטאז’ מקצועי שהוא יכלול עבודה אמיתית על אדם בתהליך אימון, תוך כדי ליווי צמוד ופיקוח של המנחה מבית הספר למאמנים. במהלך האימון במסגרת הסטאז’ יפגש המאמן הצעיר עם המנחה ויוכל לקבל ביקורת על התהליך ולעבד אותו יחד עם המנחה המנוסה.