אם אתם רוצים חברת נסיעות אמינה ואיכותית אתם חייבים לנסוע עם דיזנהאוז. דיזנהאוז היא חברת נסיעות ותיקה משנת 1926, בחברה זאת תמצאו מגוון נרחב של דילים שונים שכוללים טיסה + נופש בבית מלון כולל נופשים בארץ.

מהי דיזנהאוז?

דיזנהאוז היא חברת נסיעות ותיקה בת 90 שנה. חברה זאת דואגת לנסיעות בין אם זה בארץ או בחו”ל. בחברת דיזנהאוז תמצאו דילים של הדקה התשעים, טיסות ליעדים בחו”ל, טיולים מאורגנים ועוד. כך שכל מה שאתם צריכים זה פשוט לבחור את היעד שאלי אתם רוצים לטוס, את התאריכים שאתם יכולים, ולבדוק שאכן יש מקומות באותם תאריכים עם חברת דיזנהאוז.

מה תמצאו בדיזנהאוז?

בחברת דיזנהאוז תמצאו מגוון נרחב של דילים של הדקה התשעים, וכן חבילות שונות של טיסות בארץ ובחו”ל. מעבר לכך תמצאו אף טיולים מאוגנים, יעדים בחו”ל, טיסות לאילת ועוד. לכן חשוב שתתעדכנו כל פעם בדילים החדשים אשר מופיעים, וזאת מאחר שמדי פעם ישנם דילים חדשים ויותר משתלמים אשר נכנסים. מעבר לכך תוכלו ליהנות משירות, ליווי וייעוץ של סוכן נסיעות אישי אשר יעזור לכם בכל שאלה ושאלה לגבי הטיסות או הנופש שאתם מתעניינים לגביו.

אילו שירותים תקבלו בדיזנהאוז?

בחברת דיזנהאוז תוכלו להזמין טיסות וטיסות שכר לכל יעד שתבחרו בעולם, להזמיןבתי מלון בארץ או בחו”ל, תכנן מסלולי טיולים שונים, למצוא טיולים מאורגנים, להזמין הפלגות בעולם, חופשות סקי, להשכיר רכב בארץ או בעולם, להנפיק אשרות ודרכונים, למצוא טיסות לאילת, אטקרציות שונות ונופשים שונים, לארגן אירועים, כנסים או סיורים ,לעשות ביטוח נסיעות לחו”ל, לרכוש חבילות נופש וחבילות ערים ועוד.

מה היתרונות של דיזנהאוז לעומת חברות אחרות?

בחברת דיזנהאוז תמצאו שירות אישי 24/7, סוכן נסיעות אשר ילווה אתכם וייעץ לכם בכל שאלה שתהיה לכם, בדיזנהאוז ישנם טכנולוגיות מתקדמות יותר מאשר חברות הנסיעות האחרות, הלקוחות של החברה הם הלקוחות המועדפים ביותר בחברות התעופה הן בארץ והן בחו”ל, ההסכמים של החברה הם הסכמים מיוחדים אשר כוללים ספקי תעופה, השכרת רכב, בתי מלון ועוד. מעבר לכך הניסיון של החברה מעיד רבות על החברה עצמה, 90 שנה של ניסיון בשטח אומר הכל, והכי חשוב המחירים של החברה הם מכירים אשר מתאימים לכל כיס.