בואו ליהנות מחופשת בוטיק בטבריה בבית מלון מפואר!

בתי מלון בטבריה אינם צריכים להיות בהכרח של רשתות ידועות מחו”ל, אלא פשוט להיות טובים על פי הגדרה. המינוח “על פי הגדרה” תורגם בשפת תעשיית התיירות לביטוי “מלונות בוטיק”. אם אתם שואלים את הלקוח הממוצע מה ייראה לו יותר טוב, רב קומות בניו יורק או תל אביב או מלון בוטיק בטבריה, ברור שבמבט פוזל האפשרות הראשונה תיראה אטרקטיבית יותר, אבל כאשר מדובר במגורים לצרכי תיירות – מבט פוזל ודאי אינו מספיק ואינו אומר כלום, אלא מה שקורה בפועל במלון. מלון בוטיק אמור לספק את כל צרכיו של התייר, ולדאוג לכך שהשירות שהוא יקבל יהיה הטוב ביותר האפשרי, ותחת התנאים הכי אטרקטיביים שניתן, החל מהחנייה במלון ועד לשירותים המתקבלים בתוכו.

חנייה במלון

דילים לטבריה מתבססים על חנייה ליד מלון הבוטיק שלכם, או בתוך המתחם שלו. מלון בוטיק שמכבד את עצמו לא ישלח אתכם להחנות ברחוב, ולא יחייב אתכם בעוד תשלומים על החנייה, מעבר למה ששילמתם על הלילה. דילים לטבריה במלונות בוטיק כוללים הסדרי חנייה נוחים, כולל הסדרים במקומות נגישים לנכים ומוגבלים. כך שתוכלו להגיע לטבריה עם רכב ולא לדאוג היכן תוכלו להחנות אותו.

לינה וארוחות בוקר

בשפת התיירות המינוח נקרא BB (BED AND BREAKFAST). פירוש הדבר הוא שאתם זכאים לארוחת בוקר אחת ביום על חשבון המחיר ששילמתם ללילה. ישנם דילים לטבריה הכוללים הסדרי BB וישנם כאלו שלא. עם זאת ישנם דילים של מלונות הכוללים ארוחת בוקר וארוחת ערב. חשוב לבחון היטב לאן אתם נרשמים על מנת לוודא שההטבה הזו מתרחשת כאשר היא חשובה לכם, ובמידה והיא לא חשובה לכם, זה יחסוך לכם מחיר יקר ללילה. מה שכן, תצטרכו לדאוג מראש למקום בו תסעדו את פת השחרית שלכם.

אטרקציות במלון

כל מלון מכיל מעט אטרקציות המאפיינות אותו. ישנם מלונות בהם בלובי משודרים סרטים דוקומנטריים, ישנם מלונות הקרובים לחופי ים הכינרת, כולל כאלו שבהם יש חופים השייכים למלון. ישנם מלונות בהם ניתן למצוא בריכות שחייה ומתקני שעשועים לילדים, חדר כושר, וכד’. כאשר אתם בוחרים דילים לטבריה – מומלץ מאד לבחון אלו אטרקציות יש במלון, על מנת שתוכלו ליהנות ממלון שמתאים לכם ולמשפחה שלכם במיוחד.