ונכון שהבניינים גבוהים אבל איתם גם רמת החיים כי הדירות בפנים מרווחות ויפות. חדרי אירוח גדולים, מבואה מעוצבת ותאורה נכונה. האדריכלות של רמת אביב היוותה פריצת דרך בשנות הששים אבל נגיע לזה בהמשך. קודם כל נבדוק מה מציעה השכונה ואילו דירות למכירה ברמת אביב אפשר למצוא.

 

דירות למכירה ברמת אביב, גדולות ובינוניות

הבנייה המקורית ברמת אביב היתה של דירות גדולות אבל רבות מהן פוצלו לשתי יחידות קטנות, גם מטעמים משפחתיים וגם מטעמים עסקיים. יוצא, אם כן, שתוכלו למצוא את כל גדלי הדירות, גם שלושה חדרים, גם ארבעה, חמישה ויותר. עיקר המכירה הוא באמצעות משרדי תיווך ושם המקום להסתכל. הם בקיאים מאד בדירות למכירה ברמת אביב ועושים את מלאכתם היטב. בנוסף, הם עוקבים אחרי פרויקטים חדשים כמו בינוי מחדש, פרויקטים שצפויים להתבצע גם שם.

 

דירות יוקרה בסביבה ירוקה

זוהי הבנייה ברמת אביב. מדשאות ומרחבים. והשטחים הירוקים האלה נשמרו תודות למאמצים של תושבי השכונה. בשלושת השכונות של רמת אביב גרים אנשים שאכפת להם מן הסביבה ויש להם גם את המשאבים כדי לדאוג לה וכך נשמרו הריאות הירוקות, נקיות ומרווחות. וכמו הסביבה כך גם דירות למכירה ברמת אביב , כי לרובן ניבנו מרפסות גדולות והן מרווחות ושמורות. רבים מתושבי השכונה שהגיעו אליה לפני שנים רבות, נשארים לחיות בה ומסרבים לעזוב, בדיוק בגלל האיכות, הן של הדירות והן של הסביבה.

דירות למכירה ברמת אביב
דירות למכירה ברמת אביב ממש על שפת הים

 

הביקוש של דירות למכירה ברמת אביב

גדול זו המילה. גם לדירות וגם לביקוש. הקירבה אל הים, הקירבה אל מרכזי קניות ואפילו הקירבה אל הידוענים, כל אלה הפכו את הדירות למכירה שברמת אביב למבוקשות ביותר. יחד עם הביקוש הגבוה עולה גם המחיר אבל היתרונות של השכונה שווים כל סכום. הקירבה אל מרכזי קניות, הקירבה אל בתי ספר ולידם הקאונטרי קלאב על המשטחים היפים שלו, כל אלה הם רווחים נילווים להשקעה במגורים ברמת אביב. מה גם שעיצוב הפנים של הדירות, שהיה כאמור פריצת דרך מחשבתית בשנות הששים, שמר על מרחב גדול בסלון ועל מרחב גדול במטבח. העיצוב הזה של מטבח גדול וסגור יוצר אוירה משפחתית שניכרת בארוחות ערב בהן השיחה קולחת בין המשתתפים. במקביל, עוצבו הפרדות ברורות בין חדרי הילדים לחדרי השינה.