סרט, משקפי תלת מימד, סינמה סיטי

סינמה סיטי 1+1 – מה זה? מתי ניתן להשתמש בזה? ואיפה הכי משתלם?

סינמה סיטי היא מותג הקולנוע הגדול בישראל. המותג החל ברמת השרון המערבית ליד כביש החוף, עם 21 אולמות קולנוע. כיום מתחם רמת השרון מכיל מעל 30 אולמות, ובנוסף אליו נבנו מתחמי קולנוע חדשים בראשון לציון, בירושלים ובערים נוספות.

סינמה סיטי 1+1 הוא מבצע המאפשר לכם לקנות כרטיס לקולנוע ולקבל את השני במתנה. המבצע חל כאשר יש לכם מנוי בחברת אשראי ומימשתם נקודות לזיכוי במבצע, או כאשר בית הקולנוע הכריז על מבצע ספציפי כזה בתאריך מסוים לרגל חג, מועד או השקת סרט ייחודית. המבצע יכול לחול גם במסגרת דילים ממקום העבודה, שוברים מיוחדים שקיבלתם שם, וכד’.

מדוע כדאי לממש מבצע סינמה סיטי 1+1 גם אם יש לכם עוד אופציות למבצעים במקומות אחרים?

סינמה סיטי הנו מותג הקולנוע המוביל. זה ה- SONY של בתי הקולנוע במדינת ישראל. הדבר מתבטא באולמות קולנוע רחבי יריעה, עם מסכים מתוחכמים ועתירי צבעים עם רזולוציה מפותחת ביותר. בנוסף לכך, עתיר הסינמה סיטי בשלל תפאורות מגוונות, בעיקר באולם ה- CINEMAX הנחשב למפואר באולמות הסינמה סיטי, ובו אפשר לצפות בסרטי תלת ממד.

הזול הוא יקר והיקר הוא זול, אומר פתגם ערבי עתיק: בסינמה סיטי – היקר הוא זול

גם אם בבית קולנוע אחר קיבלתם מבצע טוב יותר, ובו 3 כרטיסים, 2 חינם, או כרטיסים במחירים זולים יותר, איכות כמו של הסינמה סיטי לא תוכלו למצוא במקומות אחרים בארץ. לכן, כאשר אתם מתפשרים על הקולנוע בשל מבצע טוב יותר, אתם מתפשרים על איכות מסך קטנה ולא מתאימה, אולמות קטנים, ואווירת קולנוע לא מהגבוהות ביחס לנעשה בעולם. בסינמה סיטי אתם זוכים תמיד לטופ קלאס בכל אולם, מה שמקנה לכם חוויית קולנוע אמתית. לכן, סינמה סיטי 1+1 הנו המבצע הטוב ביותר בתחום הקולוע, גם אם מצאתם מבצע זול יותר בחברת קולנוע אחרת.

סינמה סיטי – לא רק קולנוע

ביקור בסניפי סינמה סיטי לרגל המבצע סינמה סיטי 1+1 לא יזכה אתכם רק ב- 2 כרטיסי קולנוע, אלא גם בחוויית בילוי מקיפה שנדיר למצוא בארץ, וספק אם בעולם. מבחר מסעדות ומרכזי קניות בתוך הקולנוע, חנויות לילדים וגאדג’טים, ועוד. כאשר אתם בסינמה סיטי, אתם זוכים לחווית בילוי חסרת פשרות. המתחם למעשה מהווה תחליף כמעט מלא לביקור בקניון רגיל.