החלקה על הקרח הייתה מאז ומתמיד אפשרות קסומה לבילוי לכל הגילאים, גם אם אינכם יודעים להחליק על קרח תגלו כי החלקה על הקרח היא פשוטה ומהנה ובייחוד בימי קיץ חמים זו אפשרות בילוי מרעננת ויוצאת דופן במיוחד. להיכנס לתוך עולמם של סרטי דיסני המרגשים עם הנופים של שלג ופתיתי קרח, להיכנס לתוך עולם דמיוני מיוחד ואחר, בייחוד בימים החמים ולחים של הקיץ הישראלי, זו חוויה מיוחדת במינה המתרחשת רק עם החלקה על הקרח.

המתחם המיוחד של משטח קרח והאפשרות להחליק בו בהנאה היא אפשרות לבילוי קסום שלא תשכחו עוד זמן רב. אם כבילוי עם חברים או כבילוי לכל המשפחה והילדים, החלקה על הקרח היא פעילות מומלצת ומרעננת במיוחד. תגלו גם כי אתם מחליקים על הקרח הרבה יותר טוב ובקלות רבה יותר ממה שחשבתם, וההנאה המובטחת שלכם תהפוך לממכרת. מגוון מחירי כרטיסי החלקה על הקרח אינו כלל יקר ומאפשר לכם בילוי אולטימטיבי ויציאה מעניינת מן השגרה שלכם. לקבל קצת את הטעם של אירופה עם הקרירות במזג האוויר האירופאי ללא ספק יקרה עם החלקה על הקרח והנוף האירופאי המרשים שבו.

זו ההזדמנות לטעום מעט מענף אולימפי עיקרי ומרתק של החלקה על הקרח וספורט חדש שאולי תהפכו אותו לא רק לבילוי הקבוע שלכם, אלא גם לחוג ההתעמלות הקבוע שלכם. לאחר שתקבלו את הנעליים המיוחדות להחלקה תוכלו להיעזר גם בהדרכה המקצועית של צוות העובדים המתחם החלקה על הקרח למקרה שאתם זקוקים להכוונה או לעזרה. לאט, לאט תגלו שמשימת ההחלקה קלה ומהנה ותרצו להישאר שם במתחם גם יום שלם. ניתן כמובן גם ללמוד החלקה על הקרח באופן מקצועי באמצעות חוגים והדרכה אישית מקצועית ואולי לרכוש מקצוע מיוחד ויוצא דופן בנוף הבילויים והחוויות בארץ.

לאחרונה יותר ויותר ילדים הצטרפו לחוגים רבים של החלקה על הקרח בהנאה גדולה, והפעילות ידועה לא רק כפעילות מהנה עבורם אלא כפעילות המפתחת קואורדינציה, ריכוז ושומרת רבות על הכושר הגופני ועל הבריאות.