יונדאי i30

הרומן שלי עם יונדאי i30 החל לפני שלוש שנים. לפני כן מעולם לא נהגתי ביונדאי ולא הכרתי את סוג רכב זה. היתה לי מכונית משפחתית קטנה מסוג אחר ששירתה אותי נאמנה שנים רבות עד שיום אחד שווקה חיים ולא זזה יותר. מה עושים עכשיו? צריכים לקנות רכב חדש, ומצבי הכלכלי לא איפשר לי זאת. מה גם שנוספה לנו ילדה שלישית למשפחה והצורך ברכב משפחתי מספיק גדול ונוח היווה שיקול רציני.

ואז הגיע הטלפון הזה ששינה את חיינו ואיחד אותנו עם יונדאי i30 כנראה לנצח…

לסבא שלנו היה רכב יונדאי i30 , בצבע לבן, ששירת אותו נאמנה מספר שנים. הוא היה מרוצה ממנו עד מאוד. הרכב לא ראה מוסך, עבר את כל הטסטים בהצטיינות יתרה, וסבא תמיד הכריז כי זהו רכב מושלם. נח ורחב, בטיחותי ואמין, יפה ומעוצב ויש בו את כל מה שצריך ברכב ואפילו יותר מזה. למשל יש לו מערכת צילום אוטומטית מאחור לנסיעות רוורס שמזהה את המרחק מעצמים מאחור ומתריאה בצפצוף כשמתקרבים. מערכת חכמה זו מקלה על הנסיעה ברוורס, בעיקר בחניות ומונעת טעויות שוקות לכולנו בעת רוורס, יונדאי i30 לא משאירה מקום לטעויות שכאלה.

הטלפון צילצל בדיוק שמחשבות מציפות את ראשי, מה לעשות ואיך לרכוש רכב חדש במחיר כה זעום שלא איפשר רכישה של רכב גדול וטוב דיו. סבא היה בטלפון ובישר לי שהחליט להפסיק לנהוג. החלטה מודעת וזהירה שרק סבא שלנו יכול לעשות ומבלי לחשוב פעמיים החליט שאת היונדאי i30 שלו הוא רוצה להעניק במתנה למישהו שידע להעריך רכב נפלא זה וכמובן למי שצריך אותו – למשפחנו. שמחנו שסבא לא יאלץ עוד להיות על הכביש בגילו, ולא נצטרך לדאוג לו. שמחנו עוד יותר כי כזאת מתנה מעולם לא חלמנו שנקבל יונדאי i30 , זה הרבה מעבר למה שחלמנו כשחשבנו על רכב משפחתי.

אז כך החל הרומן שלי עם יונדאי i30 , כשנכנסתי לרכב בפעם הראשונה הרגשתי בבית. מיותר לציין שסבא שמר על היונדאי i30 כאילו קבלנו רכב חדש. התפעלתי מתא המטען הענק של יונדאי i30. לא האמנתי כשהעגלה של הקטנטונת על כל חלקיה נכנסה בקלות לתא המטען מבלי לפרק אותה!

מאז ועד היום אנחנו מעריצים מספר אחד של יונדאי i30 ואין ספק שנרכוש בקרוב את הדגם המתקדם של יונדאי i30.