ימי כיף לעובדים הוא יום שמוקדש לבילוי ולהנאה. למילוי מצברים. ליום כזה יש ערכים מוספים רבים, ובהם, בין השאר, תרומה גדולה ללכידות האנשים ולהגברת תחושת המחויבות והנאמנות שלהם לארגון.

זה מכבר מכירות חברות רבות בחשיבותם ובתועלתם של ימי גיבוש/ ימי כיף . יום גיבוש מתבצע כיום כיף, שיש בו דגש על פעילות מונחית, מובנית, וזאת מתוך הכרה בכך שלהוצאת עובדים אל מחוץ למתחם החברה או המפעל וקיום תקשורת בין אישית בין חבריה באופן שבו מתבטלות המחיצות בין העובדים, יש תרומה חשובה מאין כמוה לשיפור האווירה.

ימי כיף
ימי כיף מנקים את הראש

ימי כיף ב… כיף

ימי כיף מהווים אפוא תרומה חשובה מאוד מן ההיבט החברתי המשליך על שאר ההיבטים בארגון. אף שמסגרת יום הכיף אינה קשיחה, חשוב שהיא תהיה מובנית, ולו רק כדי להפיק ולמצות מיום זה את המיטב ואת המרב.

יש פרמטרים שונים לבחינת הכדאיות והתועלת הגלומים ביום כיף. בעוד העלות ידועה (חשוב להקצות תקציב נדיב כדי להפוך את היום לחוויה משמעותית) וחד פעמית, התועלת ניכרת לאורך זמן ובדברים שלא ניתן לכמת אותם אבל ניתן בהחלט לחוש בהם.

הדבר החשוב ביותר בימי כיף הוא האווירה הטובה הנוצרת במתחם שאליו יוצאים. יציאה אל חיק הטבע תמיד גורמת למצב רוח טוב, לתחושת שחרור. ביטול ההירארכיה בין העובדים והאפשרות לקיים שיג ושיח שוויוני, בגובה העיניים, הוא אחד הדברים ההופכים את יום הכיף ליום אפקטיבי מכל הבחינות.

ימי כיף מובנים

ניתן להפוך ימי כיף לימים של הנאה צרופה על ידי בחירת פעילות הולמת ומתאימה כגון שיט, ארוחה ,הופעה, טיולים ברגל או בג’יפים ועוד. מי מכם שמתקשים לבנות תכנית יכולים להסתייע בשירותיהן של חברות הפקה שונות.

עובדים רבים העובדים בחברות ובמפעלים שבהם יציאה לימי כיף היא חלק בלתי נפרד משגרת ימיהם, עשויים להעיד עד כמה חשובה היא היציאה אל ימים אלה, שמאפשרים להם להתרענן ולבלות בכיף.

הבניית ימי הכיף חיונית למימוש הפוטנציאל הגלום בהם. העדר תכנון ובניית תכנית ליום כיף עלולה לגרום לאי ניצולו ובכך לבזבוז זמן ו… כסף. לעומת זאת, כאשר היום מתוכנן היטב, ניתן לאפשר למשתתפיו לבלות וליהנות ממנו ולזכור אותו כחוויה נעימה ומשמעותית.