חוג שחיה לילדים – יתרונות

 

שחייה היא מיומנות חיים חשובה שכל הילדים צריכים ללמוד בשלב מוקדם. יש כל כך הרבה יתרונות בחוג שחיה לילדים , והילד שלך יקבל הנאה מהיכולת לשחות לאורך הילדות ועד לבגרות. לא רק שזה נהדר עבור הבריאות שלהם, זה יכול יום אחד להציל את חייהם.

בחוג שחיה לילדים הם ירכשו ידע בשחייה למרחקים ארוכים, סוגי שחיה שונים וכישורי הצלת חיים.

בריאות וכושר

 

כולנו מכירים את היתרונות הבריאותיים של פעילות גופנית על הגוף. שחייה היא אחת הצורות הטובות ביותר פעילות גופנית ,עובדת בכל קבוצת שרירים בגוף מבלי לשים את הלחץ על עצמות ומפרקים. חוג שחיה לילדים זוהי  דרך מבריקה לשרוף אנרגיה אצורה, ובריכת שחייה היא סביבה בטוחה כיוון שהם מפוקחים על ידי מצילים מיומנים. הטמעת החשיבות של אורח חיים פעיל ובריא בילדים היא חשובה וזה יישאר איתם לכל חיים.

 

מיומנויות חברתיות

חוג שחיה לילדים מתקיים בקבוצות של ילדים בגיל וביכולת דומה. הילד שלך יהיה מסוגל להתחבר עם ילדים מחוץ לבית ספר וללמוד מיומנויות חברתיות חשובות. הם יהפכו לחברים בסביבה שונה מבית הספר.

 

בטיחות

 

חוג שחיה לילדים בעל חשיבות עצומה כדי להבטיח שהילד שלך בטוח בסביבת מים. יש הרבה מצבים שבם הילד שלך עלול לבוא במגע עם מים , ים ,בריכות שחיה וכו’ והוא ידע להתמודד עם מצבים אלה רק אם ילמד לשחות . שאולי תוכל ללמד אותם את היסודות של השחייה בעצמך, שיעורים בכיתה יעזרו לבנות את הכוח והסיבולת, ללמד את הילד שלך לשחות למרחקים ארוכים, לשחות מתחת למים וגם לבנות מיומנויות הצלת חיים כמו שחייה עם בגדים, לשחות מתחת למים ולהציל אחרים .

 

מיומנות חיים

 

שחייה היא מיומנות חשובה בחיים שתביא חוויות מהנות. תחשוב מה שהם עלולים להפסיד בחיים אם הם לא ילמדו. טיולים בסירה, החוף או נופש, מסיבות בריכה, ספורט ימי, שנורקלינג, צלילה, והרשימה עוד ארוכה. כל החוויות האלה דורשות את היכולת לשחות, והילדים שלך כשיתבגרו, יכולים למצוא את עצמם מחוץ לפעילויות שצויינו אם לא ידעו לשחות..

 

תחרותיות

 

חוג שחיה לילדים מחדיר פן תחרותי בילדים כפי שהם שואפים להשיג יותר ומתחרים בין בני גילם. זה תכונת אופי חשובה שתסייע להם בסביבות שונות בבית הספר ואף מאוחר יותר בחיים בעבודה.