ברגע שהתקבלתי ללימודים היה לי ברור שאצטרך רכב. לא היה שום סיכוי שאצליח להתנייד בין הבית ללימודים ולעבודה באוטובוסים ורכבות. זה היה יוצר מצד שהייתי צריכה לבזבז כל יום ארבע שעות בכבישים, דחוקה בין הרבה אנשים ומשחטת את זמני לריק על נסיעות מיותרות. היה לי ברור שאני הולכת לקנות רכב, השאלה הייתה רק איזה רכב. ניגשתי לאינטרנט על מנת לברר על רכבים: מה יהיה זול יחסית מבחינת תחזוק ועלויות של דלק ונוח לחנייה ברחובות תל אביב הצרים? לאחר חיפוש של כמה סוגים החלטתי על מאזדה 3. מאזדה 3 הוא רכב נוח, יעיל, קל לתחזוק אשר לא שואב דלק ולא יוסיף לי עלויות שלא אוכל לעמוד בהן.

התחלתי לבדוק מה המחיר של מאזדה 3 חדשה לעומת יד שנייה מבחינת המחירון וכמה היא עתידה לעלות בליסינג. בדקתי בכמה סוכנויות רכב את העלות שהם מציעים למאזדה 3 על מנת לראות איפה הכי משתלם לי לקנות אותה. אחרי התלבטויות לא קלות החלטתי על סוכנות רכב שמנוהלת על ידי אביה של חברה טובה שלי. אין מה לעשות, ברגע שמכירים מישהו מבפנים יותר קל לרכוש מוצר משום שיודעים שאם משהו לא יעבוד תמיד יש מישהו לדבר איתו ולא צריך להמתין שעות בשיחה ממתינה עד שיענה נציג. ניגשתי לסוכנות על מנת לקבל עוד פרטים על מאזדה 3 ומה העלויות של ביטוח לנהג צעיר.

התלבטתי איזה צבע לבחור. מאוד התחשק לי אותה בצבע אדו ם אבל יש כל מיני סטריאוטיפים על צבע אדום למכונית ואז חשבתי אולי לרכוש אותה בצבע לבן. בסוף החלטתי שלא אכפת לי מה אנשים חושבים: אני רוצה אותה בצבע אדום ואם יהיה למישהו משהו להגיד, אתעלם ממנו. בחרנו יחד את המכונית האדומה שהכי דיברה אליי ממה שהיה להם באולם התצוגה ולאחר הבחירה ניגשתי למלא את הטפסים ולחתום על תשלומים. כל כך שמחתי שתהיה לי מאזדה 3 להתנייד איתה מהבית ללימודים ומשם לעבודה ולא אצטרך לנסוע יותר באוטובוס או רכבת לעולם.