כל חיי אני גרה בתל אביב ולכן הרכבים שתמיד רכשתי היו רכבים קטנים וקומפקטיים על מנת שיהיה לי קל למצוא חנייה ולהשתחל בין שתי מכוניות חונות כאשר אף רכב אחר לא יכול לעשות זאת. עם זאת, ברגע שהתחתנתי ועברתי מחוץ לעיר לפריפריה היה לי ברור שאני צריכה לרכוש רכב משפחתי וגדול יותר. הייתי כבר בהריון מתקדם וזה היה לא בטיחותי ולא נוח לנהוג ברכב קטן ממקום למקום. התלבטתי עם בעלי על איזה רכב הוא ממליץ ובלי לחשוב פעמיים הוא קבע שמאזדה 3 מחיר הוא הרכב המומלץ ביותר. מדובר על רכב משפחתי, נוח, מומלץ ומוכר ולא פחות חשוב – רכב חסכוני. מאחר ואני לא מכירה רכבים משפחתיים החלטתי לעשות ניסוי ונסעתי לסוכנות רכב כדי להתרשם באופן בלתי אמצעי מהרכבים שהם מציעים. עברתי בין הרכבים השונים באולמות התצוגה ואז התעכבתי על רכב ספציפי.

במבט ראשון עוד לא ידעתי שזה מאזדה 3 מחיר אבל כל כך התרשמתי מהרכב שהייתי חייבת לעצור ולהסתכל עליו. רק אחרי כמה דקות כשעמדתי לידו ניגש אליי סוכן המכירות ושאל אותי אם אני רוצה לשמוע פרטים נוספים על מאזדה 3 מחיר. הסתכלתי עליו והתחלתי לצחוק: “זה מאזדה 3 מחיר ?” שאלתי. הוא לא הבין מדוע אני צוחקת ואז הסברתי לו שזה בדיוק הרכב שבעלי המליץ עליו אבל רציתי לבדוק מה דעתי על הרכבים השונים מבלי לדעת מה סוגם בכדי להחליט באופן אובייקטיבי.

מסתבר שבעלי ואני חושבים אותו הדבר ולכן מאזדה 3 מחיר היא הנבחרת. לאחר שנציג המכירות הסביר לי בפרטי פרטים את המפרט של מאזדה 3 מחיר והיתרונות הספציפיים שלה אשר הופכים אותה למתאימה ביותר למשפחתי ולי ביקשתי ממנו מספר דקות כדי לעשות שיחת טלפון. צלצלתי לבעלי ואמרתי שנראה לא סתם נוצר המשפט: “מוחות טובים חושבים אותו הדבר” – שנינו החלטתנו מבלי לתאם שמאזדה 3 מחיר היא הכי טובה ולכן נרכוש אותה. הוא שמח לשמוע ואמר שאם אני רוצה לרכוש אותה כבר עכשיו בסוכנות הרכב, אני מוזמנת לעשות כן.