מגפונים לנשים | נעלי חורף | מגפיים – מגפונים

החורף כבר כאן והגשמים האחרונים הביאו עימם את השאלה הכי נפוצה בקרב נשות ישראל: מה לנעול…?

אז לפני שאתן רצות לחדש את מלאי נעלי החורף שלכן בדגמים שונים מהאופנה העכשווית, בואו נבין מה האפשרויות הקיימות בהנעלה החורפית ומה מומלץ לנעול.

אין ספק שמגפיים זה פריט הנעלה חובה לכל אשה בחורף. האתגר הגדול הוא איך לבחור את המגפיים המתאימים מתוך המבחר האינסופי שיש בחנויות, ברשתות ובחנויות האינטרנטיות…

קיימים מגפיים באורכים שונים. מגפיים גבוהים- מעל הברך, מגפונים קצרים- עד הקרסול ויש את כל אלו שבאמצע , באורך לא מוגדר ומשתנה.

אין ספק שבבחירת מגפיים, הסוג הראשון שחובה בכל ארון הוא מגפונים ! וזאת מכמה סיבות:

מגפונים מחמיאים יותר לרגל כיוון שהם נחתכים במיקום הדקיק של הרגל והמחמיא ביותר לגוף האשה, מבליטים אותו ונותנים הרגשה ויזואלית של רגל דקיקה ועדינה. המגפונים למעשה, מבליטים את החלק היפה ברגליים של כל אשה ללא קשר למבנה גופה.

הסיבה השניה שמגפונים היא הבחירה הראשונה לקנייה בחורף היא העובדה שהמגפונים משתלבים בהרמוניה עם כל פריט לבוש שקיים לכל אשה בארון. ניתן לנעול מגפונים עם סקיני ג’ינס או כל מכנס אחר ולא חובה לנעול על טייץ ולכן המגפונים מתאימים לשילוב עם כל מכנס. מובן מאליו שהמגפונים נראים נהדר בשילוב עם שמלות או חצאיות והיתרון שניתן לנעול את המגפונים בשילוב של שמלות ארוכות וקצרות כאחד, מבלי שגובה המגפונים מפריע לשולי הבגד ומבלי שהפרופורציות נפגמות.

ועוד סיבה אחת שאינה פחותה בחשיבותה- הגודל כן קובע! המגפונים קומפקטים ונכנסים בקלות לכל ארון נעליים ולכל מגירה מבלי שצריך לדחוס אותם, לקפל אותם או להגדיל את הארון או את הבית… כך ניתן, לערום מספר זוגות מגפונים בארון, בקלות ובצורה מאווררת ואתן מסודרות לחורף הקרוב!

ניתן ורצוי לקנות מספר זוגות של מגפונים, בצבעים שונים, עדיף כמובן לקנות מגפונים בצבעים בסיסיים המתאימים לשילובים רבים של בגדים. למשל- גווני אפור, חום ושחור כמובן. אבל אי אפשר לוותר על זוג אחד לפחות של מגפונים בצבע נועז- צהוב למשל, טורקיז או ורוד פוקסיה כדי להיות מכוסות בחורף הרטוב הזה לפחות מהבחינה האופנתית ותשומת הלב גם כשהכל אפור וקר מסביב…