החיבה המיוחדת שלי ליונדאי i20 מחיר התחילה לפני שנה, נתקלתי אז בפרוספקט שמפרסם את הרכב ומשהו דחף אותי לשמור אותו. שמתי אותו בתיק ומדי פעם הוצאתי אותו והסתכלתי על התמונה של יונדאי i20 מחיר יפה כל כך.גם כשהנחתי את הפרוספוקט על השידה בסלון, משום מה הוא נשאר שם ולא נזרק לפח כפי שהיה אמור להעשות בדרך כלל, במיוחד כשמגיע יום הנקיונות. ואז קרה דבר מוזר במקום להחזיק את פיסת הנייר ולקמט אותה ומשם לפח, הרגשתי דחף אחר, אחזתי בפרוספקט ותליתי אותו עם מגנט על המקרר.

תמונתה של יונדאי i20 מחיר עיטרה מעתה את דלת המקרר שלי כך שבכל פעם שפתחתי את המקרר, היא היתה שם מולי, ממש בגובה העיניים, יונדאי i20 מחיר מבצע, חדשה לבנה ומבריקה ומפוארת כל כך. משהו בקו האלגנטי שלה תפס אותי. כל כך נשאבתי למבט על תמונה זו שהרגשתי כמו מאוהב. נכון אולי טפשי, אולי קצת פאתטי, להתאהב במכונית, ואפילו היא לא היתה שלי, אלא רק תמונה, אבל משהו בלב שלי הרגיש שהתמונה הזאת תוביל אותי אליה, ליונדאי i20 מחיר ואני רק צריך להקשיב ללב ולהביט בתמונה. וכך היה שבכל יום כשהייתי מגיע הביתה והייתי פותח את המקרר הבטתי ארוכות על התמונה של המכונית, אני חושב שזה פעל בקסם מופלא ממש כמו מנטרה שחוזרים עליה שוב ושוב עד שהיא הופכת חלק ממך, כך קרה לי עם התמונה של יונדאי i20 מחיר, הבטתי בה כל כך הרבה כל יום שהיא בהחלט הפכה להיות חלק ממני. והאמנתי באמת ובתמים שהיא שלי. ואז קרה הדבר שהוביל לצעד הבא.

הגיע אלי חבר, עמדנו במטבח ופטפטנו, הוא שאל אם יש בירה ואמרתי לו להוציא מהמקרר שתיים גם לי וגם לו. בעודו פותח את דלת המקרר הוא התעכב שניה על התמונה של המכונית ואז אמר לי כבדרך אגב אתה יודע שהיונדאי i20 מחיר מבצע ממש מדהים עד סוף החודש. מה ? שאלתי אותו, איך אתה יודע וממתי אתה מבין במחירי רכבים ומבצעים. הוא סיפר לי שאחיו בדיוק התעניין בקניה של רכב חדש והחליט ללכת על קנית יונדאי i20 מחיר מבצע כל כך משתלם. זה הרגע שהוביל אותי לקניה שלה, מפה הדרך היתה קצרה והיונדאי היתה כבר שלי.