ג’ינס

בני נוער וג’ינס הם בלתי נפרדים כבר עשרות שנים וכך כנראה ימשיך להיות עוד זמן רב אחרי שכבר לא נהייה פה והדורות הבאים אחרינו ימשיכו ככל הנראה לקנות לבני הנוער שלהם מכנסי ג’ינס.

בני נוער מאז ומתמיד היוו את האוכלוסייה המרדנית, זו שאינה חוששת , שמחצינה את הדעות שלה ואת האמירות שלה וכך גם באופנה, הג’ינס שהיו תמיד בגד עם אמירה מאוד חזקה בדיוק כמו חוזק הבד, כך הג’ינס תפורים על גיל הנעורים ומייצגים אותו במלואו. הג’ינס הוא מכנס עם אמירה תרבותית, משקף תרבות של רחוב, של אופנת רחוב, של פשטות של גיל צעיר של חוזק, ללא חשש ללא פחת, של מרדנות של נעורים. ולכן הג’ינס פשוט תפור על בני נוער ולא פלא שבני נוער בכל העולם כל כך הרבה שנים מתלבשים בג’ינסים.

ג’ינס לא מתאים לכל גיל, הגיל המבוגר אינו מרבה ללבוש ג’ינס כי אינו מחמיא לגיל, אינו נח ואינו משקף את הלך רוחם של הגיל המבוגר. אנשים מבוגרים נוהגים לזנוח את מכנסי הג’ינס ולהעדיף משהו שיהיה להם קל יותר על הגוף ועל התנועה, ומשהו שיחמיא יותר עבורם וישקף את האישיות הבוגרת יותר שלהם, השקולה והנינוחה. בגיל מבוגר רבים מרגישים שאין הם צריכים להוכיח, למרוד או להאבק, הם עשו זאת כל חייהם, וכעת בגיל מבוגר הם השיגו את מטרתם, קולם כבר נשמע והם בפאזה אחרת, הם יכולים לזנוח את מכנסי הג’ינס שלהם כמו גם את המאבקים, הטיפוסים והאג’נדות ולהניח לחיים להמשיך בזרימה קלילה בטוחה ונעימה עם בגדים שמתאימים יותר, בדים רכים יותר מהג’ינס כאלו שמחמיאים לגופם המבוגר, כאלו שאינם מגבילים את טווח התנועה שלהם ונעימים למגע העור שלהם. כך הג’ינס נשאר צעיר ועל גוף צעיר. פעמים רבות כאשר אנשים מבוגרים בוחרים ללבוש ג’ינס הם מרגישים צעירים יותר ונראים צעירים יותר, הג’ינס מקנה להם מראה חדש ורענן וצעיר והמראה מקנה הרגשה אישית כזאת, כך מרגישים שוב את הנעורים ובסך הכל בפעולה אחת פשוטה וחיצונית בלבוש ג’ינס שמשווה להם אוירה צעירה ומפיח רוח צעירה בחייהם.