השכרת רכב בהולנד

רב האנשים שנוסעים להולנד מעדיפים להתמקד ביעד הפופולרי ביותר – אמסטרדם. כמובן שאמסטרדם עיר מדליקה וססגונית, תוססת וחיה ויפהייפיה, ההתניידות בה פשוטה להפליא, אין צורך כמעט בהשכרת רכב בהולנד כי אפשר להסתדר בצורה מושלמת עם התחבורה הציבורית המפותחת, החשמליות ואפילו באופניים. אבל כל מי שבוחר לנסוע לאמסטרדם דווקא מפספס את היופי של הולנד. בהולנד יש נופים ציוריים שאין באף מדינה אחרת באירופה. השילוב של נהרות מפותלים וציוריים עם הנוף הירוק המשגע ההולנדי הופכים אותה לאחת הארצות המופלאות באירופה.

מי שיעדיף טיול בהולנד באוירה כפרית, יהנה מהחופש בצורה אחרת לגמרי. כל שעליו לעשות בתור התחלה הוא להזמין רכב מהשכרת רכב בהולנד, שיהיה צמוד אליו כל החופשה. זהו יתרון אדיר כמובן כי ניתן יהיה לגמוע מרחקים אדירים בנוחות ובנעימות, כשכל הציוד האישי צמוד אליכם ונוסע אתכם ממקום למקום ובכל כפר ציורי שמגיעים אליו ומעוניינים להשאר ללון בו במלון דרכים אירופאי וקסום, עוצרים ומחנים את הרכב ששכרנו מהשכרת רכב בהולנד, להוציא מהרכב את התיק, השמיכה והכרית שלנו שהבאנו מהבית ואי אפשר בלעדיה וכמובן את השקית המלאה בכל טוב שקנינו במכולת ההולנדית שפגשנו באחד הכפרים שבדרך עם גבינה הולנדית משובחת ודגים מלוחים ונכנסים לחדר הולנדי קטנטן המעוצב בצורה כה אותנטית עד כי יהיה זה שיחרט בראשנו למשך שנים.

למחרת בבוקר נמשיך במסע. נעצור למלא דלק ברכב שלנו מהשכרת רכב בהולנד שכבר הפך להיות ממש הרכב שלנו, לפחות כך זה מרגיש, יש לו כבר את הריח של הבית, אולי בזכות אותם פריטים שסחבנו מהארץ וממלאים את הרכב, כמו הנעלי בית שלנו שלא ויתרנו עליהם גם בהולנד ואפילו בלילה בנסיעה במכונית מהשכרת רכב בהולנד אנחנו נועלים אותן כדי להרגיש אוירת בית חמימה.

לאחר מספר ימים של בילוי ונסיעה במרחביה הקסומים של הולנד, נופים יפהייפים, אינספור פרחים מרהיבים וצבעוניים מסוגים שלא ראינו מעולם כי אין פרחים כאלו בארץ וכאן בשדות ההולנדים הם מקשטים את הגבעות במרבדים צבעונייים מופלאים שכל כך כייף להציץ החוצה מחלון הרכב מהשכרת רכב בהולנד, באמת שכה חבל שהטיול נגמר כל כך מהר וצריך לסור לחברת השכרת רכב בהולנד ולהפרד מהרכב והטיול המושלם.