מתנות

עם סיבה או בלעדיה- מתנות תמיד עושות טוב על הלב. מה שיפה ומרגש במתנות הוא זה שמי שמעניק אותן לעולם לא מתרושש מעצם הענקתן והוא מעשיר לא רק את זה שמקבל אותן אלא גם את עצמו.

מתנות אטרקטיביות הן מתנות אפקטיביות. מתנות שימושיות. אלה וכאלה הן המתנות הקטנות כגון דיסק או קי, זרוע נייחת לטלפון, פנס קטן, כרטיס ממותג ועוד.

מתנה היא בעיקרה ובמהותה ביטוי לתשומת לב, לכן לא אחת נלווה אל המתנה זר פרחים להדגשת האפקט הרגשי שלה ולהעצמתה. יש כיום לא מעט אתרים ברשת המציעים, בהיותן חנויות מקוונות, מגוון גדול של מתנות. ההיצע העשיר מאפשר בחירת מתנה ייעודית המתאימה למי שאמור לקבל אותה, בהכירכם את המקבלים.

חנויות אלה מהוות מאגר גדול של מתנות המאפשרות, לדוגמה, לוועדי עובדים לבחור מתנות לעובדים. ההזמנה של כמות גדולה מאפשרת ליהנות ממחיר מופחת.

באתרי המתנות ניתן לראות את הפריטים השונים ואת מחיריהם, מה שמאפשר לתכנן את המתנות על פי התקציב העומד לרשותכם.

מתנה ברוח הזמן היא גאדג’ט למחשב או לסמארטפון המצויים ברשות חלק ניכר מהציבור.  מאחר שרובנו משתמשים באופן קבוע ושוטף במכשירים אלה, אשר קשה לתאר את החיים המודרניים בלעדיהם, מי שיקבל  מכם אביזרי עזר למכשירים אלה ודאי יודו לכם על הענקתם.

מתנה היא נתינה טהורה, מזוקקת, שניתנת שלא מתוך חישוב  של רווח. נותנים מתנות  מהמקום הנקי של הלב, במקום שבו לא מתחשבנים, מקום שכל כולו מחשבה על הזולת, רצון לשמח ולרגש, לא אחת גם להפתיע.

אחד ממאפייני המתנות הוא שגם כאשר אתם נותנים מתנה מתכלה- מי שקיבל אותה מכם עשוי לזכור אותה עוד לזמן רב. הזיכרון הזה הוא הערך המוסף של המתנה ומבחינות רבות- המהות שלה.