סינמה סיטי

סינימה סיטי הוא כידוע לא רק מצדיק את הכינוי שלו כעיר הסרטים של ישראל

אלא כל חוויות הבילוי עם סינימה סיטי יחד עם האפשרות לצפות במגוון סרטים אדיר, בתוך אולמות מפוארים, גדולים ומרשימים, ובזכות הטבת סינימה סיטי 1+1 הכל במחיר של כרטיס חינם תמורת רכישת כרטיס נוסף,

מבצעים לסינימה סיטי

הטבת 1+1 לסינימה סיטי הוא מבצע שכבש את כולם וסחף את קהל הצופים. אלפי מבקרים פוקדים בכל יום את המתחם ונהנים בנוסף לצפייה בסרטים במסגרת סינימה סיטי 1+1 מכל המגוון המיוחד ועשיר של בתי קפה, מסעדות, וכל האפשרויות לבלות באופן האטרקטיבי ביותר כל זה הפך את המקום למקום הפופולארי ואהוב בישראל.

למי מתאים הסינימה סיטי

הסינימה סיטי מתאים לכל קשת הגילאים החל מילדים קטנים ועד למבוגרים כולם אוהבים להגיע לבלות שם. המקום מוביל כראשי ועיקרי במתחמי הבילוי בארץ ובייחוד בתחום הקולנוע והצפייה בסרטים שהוא תחום האהוב על כולם. היציאה לבילוי לסרט בתוך המתחם היא בלתי נשכחת וכרגע גם משתלמת וזולה במיוחד עם רכישת כרטיסים לקולנוע באולמות הקולנוע של סינימה סיטי, הצפייה בכל סרט היא חוויה משובחת מעולמות אחרים.

מה עוד ניתן לעשות מלבד לראות סרטים

אתם מוזמנים להתחיל לנצל את המבצעים האטרקטיביים וליהנות מהמתחמים הפזורים ברחבי הארץ. בנוסף תוכלו ליהנות במקום ממגוון ענקי של מסעדות, בתי קפה, מגוון גדול של חנויות בכל תחום ומשחקיות פעילות. אתם למעשה נמצאים ללא ספק בתוך עיר מהנה, גדולה ומיוחדת, עיר שלמה שלא תרצו לצאת ממנה בשום רגע. לא תוכלו לפספס שום הנאה וחוויה בעיר הזו המציעה לכם הכול, החל מן האפשרות לערוך את כל הקניות שרק תרצו במקום, ועד לבילויים מגוונים יחד בצפייה בסרט האהוב עליכם במחיר מוזל ומשתלם.

למה כדאי לבלות בסינימה סיטי

כל אחד מכיר כמה מיוחד לבלות בסינימה סיטי, וכל ילד יודע שאת הסרט האהוב שחיכיתם לו כדאי לצפות בו רק בסינימה סיטי באולמות הענק המרשימים ומפוארים, ואחר כך להתחיל את הבילוי המקסים בכל המתחם המציע מקומות עשירים ומהנים רבים. מתחם זה הפך מזה תקופה ארוכה למוקד משיכה עיקרי וראשי לכל הגילאים, לבילויים בזוגות ואם לבילויים מהנים לכל המשפחה. תוכלו אפילו להעביר שם יום שלם, המתחם מציע מסעדות מעולות, נוף משגע ומגוון רחב של הסרטים הכי חדשים.