סינמה סיטי אינו רק עיר הסרטים של ישראל

אלא כל חווית הבילוי בתוך סינמה סיטי עם מגוון הסרטים האדיר, האולמות המפוארים, הגדולים והמרשימים, וכל המגוון העשיר של מסעדות, בתי קפה ואפשרויות הבילוי האטרקטיביות הפכו את סינמה סיטי לאחד המקומות הפופולאריים והאהובים בישראל על כל שכבות הגיל וכן למקום מוביל בתחום הבילוי וההנאה משעות הפנאי.

אפשרויות המסעדות המגוונות שיש במתחם הסינמה סיטי

בנוסף לרשימה ארוכה ומשובחת של הסרטים העדכניים ביותר, אותן תוכלו לצפות בהנאה רבה בכל האולמות של סינמה סיטי, באיכויות צפייה מופלאות ובלתי נשכחות, תוכלו ליהנות גם מכל המבחר האין סופי שיש למתחם הבילוי להציע לכם. עם סינמה סיטי תוכלו לשבת ולאכול בכל סגנון, במקום בתי קפה רבים, בר בסגנון אירי, בתי מאפה משובחים, אם תבחרו לאכול המבורגר, פיצה, גלידה, כריכים בטעמים שונים, אוכל סיני, תאילנדי, אוכל בסגנון איטלקי ועד ליוגורט או מאכלים חלביים משובחים, תוכלו למצוא מתחמי אוכל מהנים בכל טעם שתבחרו.

מגוון החנויות הקיימות מתחם הסינמה סיטי

סינמה סיטי כוללת גם סופר מרקט, בנק, דואר, מרכז שירות לסלולר, חנויות ספרים, חנויות אופטיקה ומשקפי שמש, דוכנים למכירת תכשיטים, חנות למוצרי ספורט וכושר, ציוד משרדי, חנויות למחשבים, משחקי וידאו ומוסיקה. במקום גם מגוון גדול של חנויות בגדים מהרשתות המובילות, חנויות למוצרי בוטיק וטיפוח, חנויות צעצועים, מתחמי הפעלה לילדים ובילוי כגון סימולטור של רכבת הרים, באולינג, משחקיה פעילה לילדים ועד למסאז’ דגים שהפך לאופנתי ומיוחד וכבש את כל הגילאים, כך שלמעשה אתם אכן נמצאים בתוך עיר שלמה שלא תרצו לצאת ממנה. לא ניתן לפספס בה שום חוויה.

עיר הסינמה סיטי, עיר שלמה של בילויים

העיר הזו מציעה לכם הכל, החל מן האפשרות לערוך את כל קניותיכם במקום, ועד לבילוי יחד בצפייה בסרט טוב במחיר מוזל ומשתלם. כל אחד יודע ומכיר כמה מהנה ומיוחד לבלות בסינמה סיטי, כל ילד יודע שאת הסרט העכשווי כדאי יהיה לצפות בו רק בסינמה סיטי באולמות הענק המרשימים ומפוארים, ואחר כך להתחיל לבלות ללא סוף בכל המתחם המציע מקומות עשירים ומהנים רבים. המתחם הפך מזה זמן רב למוקד משיכה עיקרי לכל הגילאים, לבילויים זוגיים ולבילויים לכל המשפחה.

הסינמה סיטי מציעה אפשרויות בילוי בכל יום בשבוע, אז למה לחפש מקומות אחרים.