סינמה סיטי

סינמה סיטי או כמתחם הידוע יותר כעיר הסרטים של ישראל, מעניקה לכל מבקר שפע של מבצעים מעולים

מבצעים בסינמה סיטי

אם אתם בעלי כרטיסי אשראי מוטב לבדוק אילו הטבות רבות מגיעות לכם לבילוי במתחם סינמה סיטי, או לקבל כרטיס חינם לסרט ברכישת כרטיס נוסף. תוכלו לצפות ביותר סרטים וללכת לבחור לבלות עם סינמה סיטי. המבצע הסוחף שקיים כבר תקופה ממושכת ובלעדית למחזיקי כרטיסי אשראי, מאפשר לכל לקוח ליהנות מכרטיס חינם לסרט בכל רגע ללא שום קשר למצב האשראי, הנקודות או ההטבות שלו. אפשר להתחיל ולצפות לאור מבצעי סינמה סיטי המשתלמים ביותר סרטים, לא להמתין שהם יגיעו לכבלים לאחר זמן ממושך וליהנות מצפייה איכותית ובחוויה המופלאה של המסכים הגדולים, הסאונד המתקדם והבילוי המהנה במקום.

למי הסינמה סיטי מתאים?

את המקום פוקדים צופים ומבלים מכל מגוון הגילאים, החל מילדים קטנים וטף שיכולים ליהנות במקום גם מאטרקציות בילוי המותאמות לגילם כגון חדר משחקים, משחקי וידאו, באולינג וכדומה, ועד למבוגרים הנהנים גם מחוויות של קניות וישיבה במתחמי האוכל ובתי הקפה הרבים במקום. המתחם מתאים את עצמו לכל הגילאים, תוכלו להגיע אליו לבד כזוג או עם כל המשפחה.

כל היתרונות של הסינמה סיטי

אז אם אתם שוקלים לאן לצאת ולבלות, ובוודאי היכן לצפות בסרט, הבחירה בסינמה סיטי היא ללא כל התלבטות, ובוודאי כאשר אתם זכאים לכרטיס חינם לסרט באולם האיכותי, מקצועי ומרשים שבמקום. אתם מוזמנים בכל רגע להתחיל ולהשתמש במבצע האטרקטיבי. עוד תוכלו להמשיך וליהנות במידה רבה מן המגוון העשיר וענקי במקום של בתי קפה, מסעדות מגוונות הכוללות תפריטים טעימים ועשירים, וממגוון החנויות במקום, המשחקיות וכל מוקדי הבילוי לכל גיל.

החוויה האולטימטיבית והמשתלמת ביותר

עם מבצעי האחד פלוס אחד לצפייה בסרטים תוכלו רק להמשיך וליהנות מן המקום המיוחד ומהנה. חווית הבילוי במקום היא בלתי נשכחת ומהנה עבור כל אחד, לא רק לשם צפייה בסרטים ברמה גבוהה ומיוחדת, אלא גם להמשיך ולבלות במקום מרתק ומקסים ובכל המתחם כולו, עם כל המקומות העשירים והמהנים שיש לו להציע, לכן אין זה כלל מפליא שהסינמה סיטי הפך כבר מזמן למוקד הבילוי העיקרי של צעירים ומבוגרים כאחד, מקום מיוחד לבילויים אינטימיים מרגשים בזוגות ואם לבילויים מהנים ומשמחים יחד עם כל המשפחה.