העולם של היום הפך יותר ויותר דיגיטלי, ממוחשב ועובד ללא שימוש בכסף מנייר ומטבעות. באופן זה ניתן לראות כי הקנייה והמכירה הפכו מהירות ויעילות יותר שכן אם בעבר היו רכישות רבות מתבצעות במזומן היום יותר ויותר רכישות מתבצעות באמצעות כרטיסי אשראי. יתרה מכך, רוב הרכישות מתבצעות היום באמצעות כרטיסי אשראי אשר פועלים על ידי העברתם במכשיר סליקה, כמו למשל – סליקה באייפון.

הרעיון של סליקה באייפון הוא פשוט מאוד: מדובר על התקן חכם וקומפקטי אשר מתחבר למכשיר האייפון ועל ידי שימוש באפליקציה שיש להוריד למכשיר ניתן לחייב כרטיסי אשראי ביתר קלות. כאשר מחברים את ההתקן למכשיר הנייד יוצרים פלטפורמה של סליקה באייפון וכך הופכים אותו הלכה למעשה למסוף אשראי נייד אשר באמצעותו גם מחייבים את הלקוח וגם ניתן לייצר פריסה לתשלומים.

היתרון במרכזי בסליקה באייפון היא שאין מגבלה של מקום גיאוגרפי לביצוע רכישה בכרטיס אשראי. כך למשל עסק אשר מוכר מזון לכלבים ושולח אותו עד לבית הלקוח. הלקוח יכול לבחון שקיבל את ההזמנה הנכונה ולשלם במעמד קבלת הסחורה. כמו כן, לעסקים קטנים של ממכר בגדים בבית כאשר אין מקום ולא נוח להחזיק קופה של עסק רגיל, סליקה באייפון היא פיתרון קלאסי כי היא מאפשרת למנהלת המכירה להסתובב בין הלקוחות, לייעץ ולעזור כאשר הן מחליטות על הבגדים שהן מעוניינות לקנות, לחייב אותן באותו הרגע באמצעות מכשיר סליקה באייפון ומבלי להתמהמה.

מקום נוסף שסליקה באייפון הופכת את התנהלותו לפשוטה יותר הוא דוכנים של ממכר מזון באירועים גדולים של ירידים או אירועי ספורט. פעמים רבות בשל ההמולה והעומס נהיה קשה מאוד לנהל הן את המכירה של האוכל והן את החיוב במזומן. כאשר מחייבים את הלקוחות באמצעות סליקה באייפון אין צורך להתעסק בכסף מזומן, מתן עודף וכ’ו.

לפיכך, אם אתם מעוניינים לשדרג את התנהלותכם העסקית ולהקל את אופן החיוב של לקוחותיכם, אנו ממליצים על רכישת ההתקן שיאפשר סליקה באייפון. באופן זה תוכלו לשלוט טוב יותר בהכנסות שלכם ולעקוב אחר החיובים שאתם מעבירים.