קורס גישור

קורס גישור נוהל בכדי למנוע סכסוכים רבים, ולנהל משא ומתן.

המציאות אשר אנו חיים בה היא מציאות אשר קיימים בה סכסוכים רבים, ומחלוקות רבות, ולכן גישור היא דרך אשר יכולה להוות פתרון לבעיות אלו.

בקורס גישור אתם יכולים ללמוד כלים כיצד להתנהל בדרך נכונה, כיצד לעזור לאחרים להתנהל נכון, ואכן דבר זה יגרום לכם לסיפוק רב.

הכלים והמיומנויות השונות אשר נרכשות בקורס גישור יהוו עבורכם את הדרך כיצד להתמודד ולסייע לאנשים אשר נמצאים במצב של ריב.

אתה תגיע לפתרון אינטרסים עם שני הצדדים, פתרון אשר גם יהיה מספק ונכון, וגם יתן מענה נכון לשני הצדדים בכך ששניהם יצטרכו בסופו של דבר להחליט על דעה אחת אשר תהיה מסוכמת בין שניהם.

תוך כדי כך גם תגיע אל חיפוש עצמי של פתרונות שימלאו את צרכיך האישיים ויכבדו את צורכי הזולת. בדרך זאת, הקשר וההבנה עם הצד השני יהפוך להיות עמוק יותר,ועל ידי כך תשתפר גם מערכת היחסים בינכם, מפני שכל אחד משני הצדדים יהיה פתוח אליך וירצה לשתף אותך בהכל, וזאת עם ידיעה שאתה אוזן תומכת ונמצא לצידו.

בשנים האחרונות תהליך הגישור משמש כדרך תחליף לבית המשפט ועוזר למנוע מחלוקות רבות, וסכסוכים שונים.

קורס גישור מקנה כלים של שילוב מיומנויות כדרך חיים להתנהלות במשפחה, בחברה, בעבודה, ובסביבה ואכן השימוש בהם יוצר תרבות חדשה, תרבות של כבוד הדדי, תרבות אשר מעריכה ומכבדת כל אחד מן הצדדים, וכן תרבות שעונה בעצם על הצרכים ועל האינטרסים של כולם.

מטרתו של קורס גישור היא לרכוש ידע והבנה מלאה בכל התהליך הזה אשר נקרא גישור, הכשרת מגשרים, על ידי כלים שונים וטקטיקות שונות כדי להתנהל נכון במשפחה, בעבודה, בחינוך ובחברה,וכן רכישת מיומנויות ככלי ניהול בכדי לישב משא ומתן אשר עומד על הפרק.

חלק הנושאים אשר נלמדים בקורס גישור הם:

משמעותו של הגישור בחברה הרב תרבותית

חיי היום יום על ידי התנהלות של יישומי גישור

קונפליקטים שונים ודרכי ההתמודדות איתם.

מיומנויות של משא ומתן.

מיומנויות הגישור- הכמו למשל לשאול שאלות, לאתר אינטרסים, להעלות כל מיני אפשרויות שונות של אופציה, למצוא פתרונות שהם יצירתיים,

וכן ליישב את המחלוקות ולמצוא הסדר ראוי לגישור.

 

אז אם הנכם רוצים לדעת כיצד להתנהל נכון, וכיצד לסייע לאחרים להתנהל נכון, ולמנוע מהם את הסכסוכים אשר נוצרו בינהם אז קורס גישור הוא פתרון עבורם.