שמלות נשף

שמלות נשף, אחד מפריטי האופנה הכי נוחים שיכולים להיות לאישה בארון.

אלגנטית עם גרביונים בחורף או אוורירית ופרחונית בקיץ. אצל חלקנו, שמלות הם ברירת מחדל לתלבושת היומיומית ואצל חלקנו, שמלות נשף באות בחשבון רק באירועים מיוחדים. בין אם את מתהלכת עם שמלות לסופר ובין אם לחתונות בלבד, הנה לך השמלות שאת חייבת שיהיו לך בארון.

שמלת נשף קלאסית

נתחיל עם הברור מאליו, שמלה שחורה קטנה, מושג אשר מלווה אותנו שנים רבות. שמלה שחורה קטנה, קיימת היום במחירים זולים, לכל המידות ולכל הגזרות השונות. שמלה שחורה וסקסית, יכולה להציל אותנו מכל אירוע שלא התארגנו עם שמלה בשבילו. פשוט לשים שמלה שחורה עם נעליים צבעוניות ותכשיטים ססגוניים, והנה לכם סטייל הולם וראוי לכל אירוע. שימו שמלה שחורה עם כפכפי אצבע ומשקפי שמש, והפכתם להיות קיציים, מגניבים ומלאי סטייל. שמלה שחורה לפחות אחת, חייבת להיות בכל ארון, על כל מקרה שלא יבוא.

שמלת נשף למראה יוקרטי

שמלת תחרה, באופן חלקי או מלא היא אחת השמלות נשף היותר מועילות שיכולות להיות לכן בארון. גם אם אינכן מתחברות לפריטי תחרה, הרי ששמלת תחרה מהווה לוק קלאסי ויוקרתי ויכול להציל אתכן מפגישות חשובות ואירועי קוקטייל עם העבודה. לכל אותן נשים שנמנעות משמלת תחרה, מומלץ אפילו לרכוש שמלה עם עיטורי תחרה בכתפיים או במחשוף. תחרה מעלה את הלוק הכולל של השמלה ומעניקה הוד ופאר.

שמלת קיץ

עוד שמלה שמומלץ שתהיה לכן במדף השמלות, זאת שמלת הקיץ הפרחונית והססגונית שמשרתת אתכם בכל חודשי הקיץ החמים. בקיץ אנחנו נוטות לשנוא את הג’ינס והמכנסיים העבים. הקיץ הישראלי יכול להיות בלתי נסבל לעיתים וכדאי שנעזור לעצמנו עם ביגוד אוורירי וכיפי. אז אם כבר מצאתן לעצמכן שמלה קיצית ודקה, למה שלא תהיה גם פרחונית? התאימו את עצמכן לעונה ולכו עם שמלה פרחונית וכובע רחב שוליים. גם אם אתן לא תיירות, אתן תקבלו יחס של תיירות.

לסיכום, שמלות נשף הן חברותיה הטובות של כל אישה. בין אם זאת שמלה לאירוע מפואר או שמלה לרדת איתה למכולת, שמלה היא פריט לבוש נוח ומהיר לעומת ג’ינס צמוד וחולצה. אז כשהקיץ בדרך, ואיתו גם עונת החתונות, צאו לשופינג שמלות נשף!