סינמה סיטי

סינמה סיטי או בשמו הנפוץ יותר עיר הסרטים של ישראל מעניק לכם חוויות בילוי מיוחדת יותר עם סינמה סיטי 1+1

למה משתלם לכם ללכת לראות סרט בסינמה סיטי

כעת יתאפשר לכם לצפות במגוון סרטים רב יותר ואת האולמות המפוארים, הגדולים והמרשימים אתם כבר מכירים היטב. וכעת עם כרטיסים בחינם תמורת רכישת כרטיס נוסף, סינמה סיטי 1+1 הפך למבצע סוחף שכבש את כול הקהל. מאות אלפי המבקרים הפוקדים בכל שבוע את המקום נהנים בנוסף לצפייה במגוון עשיר וגדול של סרטים עם סינמה סיטי 1+1 גם מכל המגוון העשיר של בתי הקפה, המסעדות המיוחדות בכל סגנון, ובעיקר נהנים מכל האפשרויות לבילוי באופן אטרקטיבי ביותר, לכן המקום בעיקר לאור מבצע סינמה סיטי 1 + 1 הפך להיות המקום הפופולארי והאהוב ביותר בישראל ולא רק לשם צפייה בסרטים.

מתחם הבילוי סינמה סיטי

מכל קשת הגילאים  אם זה ילדים קטנים ועד למבוגרים ביותר, כולנו אוהבים לבלות עם מבצע סינמה סיטי1+1 והמקום ידוע כמקום מוביל ובעיקר כמקום ראשי במתחמי הבילוי בארץ, בייחוד בנושאי הקולנוע עם הצפייה בסרטים שהוא נושא אהוב על כולם. לצאת לבלות בסרט בתוך המתחם היא חוויה מרגשת ובלתי נשכחת וכרגע גם אטרקטיבית במיוחד עם קניית כרטיסים לקולנוע באולמות סינמה סיטי 1+1. אתם מוזמנים בכל עת להתחיל להשתמש במבצעים אטרקטיביים אלו ובעיקר ליהנות ולהגיע גם למתחמים הפזורים בכל רחבי הארץ. עוד תוכלו ליהנות רבות במקום ממגוון ענקי של מסעדות שונות ומיוחדות, בתי קפה עם תפריט עשיר וטעים במיוחד, מגוון גדול של חנויות ומשחקיות לילדים ולצעירים ברוחם.

עיר שלמה שלא תרצו לצאת ממנה

עם סינמה סיטי 1+1 אתם נמצאים לחלוטין בתוך עיר שלמה גדולה ומהנה, עיר מרהיבה ומיוחדת, עיר מרתקת שפשוט לא תרצו לצאת ממנה ותרצו רק להמשיך ולבלות בה עוד ועוד. כל אחד זוכר ומכיר כמה מיוחד לבלות ולהיות בסינמה סיטי, וכמה שאת הסרט האהוב לו חיכיתם כדאי לצפות רק בסינמה סיטי, ואחר כך להמשיך בבילוי המקסים בכל המתחם עם כל המקומות העשירים והמהנים, אין זה מפליא שהמתחם הפך תקופה ארוכה למוקד משיכה ראשי לכל הגילאים, לבילויים מרגשים בזוגות ואם לבילויים מהנים ומשמחים לכל המשפחה.