הפארק אשקלונה הוא המקום שבו גם כל מבוגר מקבל לגיטימציה (וחשק!) להיות ילד ולהשתעשע במתקנים המרתקים והמאתגרים: מגלשות קמיקזה, בריכת שחייה חצי מקורה (אולימפית), בריכה חצי מקורה למשחקים ולשעשועים.

הפארק אשקלונה  ייחודי וייעודי לילדים ולמבוגרים גם יחד- על פי סוגי העניין והפעילות המותאמת. ילדים ייהנו בו מכניסה אל תוך בועת סנפלינג עצומה, יחידה מסוגה בישראל: נכנסים, מטפסים, מחליקים וגולשים. לפעוטות מוצעת וזמינה בריכת שחייה מקורה. מגלשות מיני סלייד, שהן העתק מדויק של המגלשות הגדולות, נותנות מענה לקנאתם של הילדים הקטנים בילדים הגדולים: הם נוכחים לדעת כי גם הם יכולים.

אשקלונה לאירועים מיוחדים

המתקנים השונים סמוכים מאוד זה לזה מה שמאפשר לרכז את כל הבילוי בו בתוך תא שטח תחום ומוגדר. זה ודאי מקל על ההורים. אבל בכך לא מתמצה ייחודו של הפארק. הוא מתאים ומותאם לקיום אירועי חברה או אירועים משפחתיים. עד 500 איש יכולים להתכנס בו לימי כיף ולימי גיבוש, אשר ניתן לשלב בהם ארוחה במסעדה שינתן לאלכס בה עד 300 איש במקומות ישיבה מסודרים.

פארק אשקלונה מתאים לבילוי ולאירועים במשך כל השנה. כל עונה יפה ומתאימה לכך. במקוים מרחבי דשא ופינות צל רבות, כיסאות נוח, תשתית של מלתחות ושירותים וכמובן- שירותי הסעדה על פי רצונכם.

אשקלונה בבוקר ובערב

בפארק אשקלונה יש צוות מאומן ומיומן בקליטה ובאירוח של קבוצות מאורגנות בכלל ושל ועדי עובדים ועובדים בפרט. את פניכם יקבלו במקום ליצנית, תקליטן ומרקיד וממתקים שימתיקו לכם את השהייה. תוכלו לקבל מתווה מלאה של יום כיף שיכלול מחול אירובי, משחקי חברה משעשעים, תחרות כישרונות נושאת פרסים וכל זאת באמצעות מערכת כריזה והגברה איכותית. תוכלו גם, כמובן, לבוא עם תכנית מהבית. לשירותכם במקום שולחנות פינג פונג. על פי דרישה ניתן להעשיר את היום במתנפחים, בתכנית בידור לילדים, בשערות סבתא ופופקורן ועוד הפתעות.

בערב ניתן לקיים אירוע עם תפריט עשיר, מתוכנן מבעוד מועד, במגוון סגנונות ומתכונות אירוח והגשה. התפריט ייבנה על פי התקציב העומד לרשותכם. בערבי הקיץ החמימים ניתן לקיים אירועים סביב הבריכה, כאשר משחקי האור במים ורוח ים קרירה משווים למקום אווירה רומנטית נעימה.