בילויים

החיים מתקדמים מיום ליום ואנו נשאבים כל הזמן לתוך השיגרה הרווחת של בית, משפחה, ילדים ועבודה ולא שמים לב לכלום מעבר לזה. פעמים רבות אנו צריכים לעשות סוג של הפסקה מכל ריצות היום יום האלו ולהתחיל להשקיע קצת יותר בחיי הזוגיות שלנו, לשפר אותם על ידי מתן של בילויים ויציאות ועל ידי כך ליצור סוג של התחדשות אהבה, שחרור, וחזרה לשגרה עם כוחות מחודשים.

תל אביב ידועה מאד כעיר רומנטית ביותר אשר הרבה מקומות נסתרים ויפים חבויים בה. בילויים רומנטיים לא חסר בה ואכן משעות השקיעה של הערב היא הופכת לעיר רומנטית במיוחד.

לתל אביב יש כמה אזורי שונים של בילויים רומנטים החל מאזור הים שכוללים בתוכם את אזור נמל יפו והעיר העתיקה של יפו – אין כמו בילוי רומנטי ומפנק, לשבת על שמיכה מול השקיעה, לפתוח בקבוק שמפניה או בקבוק יין, כאשר הנוף הנשקף לנו מן הגבעה הוא נוף מרהיב לצד רקע של שקיעה אשר מסדר את התדמית ואת הרגע למשולם ביותר.

בכללית הים זהו אזור בילוי נפלא ונהדר כי מקום זה תמיד יוצר אווירה של אמפתיה כאשר נמצאים בו, הרוח הנושבת, רעש הגלים, והשקט ששורר ברקע הם בעצם אלו שיוצרים את האווירה של הרוגע והשלווה.

קיימים עוד איזורי בילויים בתל אביב כמו אזור הטיילת והדולפינריום שם נחמד מאוד לשבת עם הבן/בת הזוג ולהסתכל על השקיעה , אפשר ללכת יד ביד לאורך כל אורכה של הטיילת ולהנות מלהסתכל הנה והנה.

באזור נמל תל אביב קיים שוק אוכל מפורסם  ומאוד רומנטי לשבת שם על הדק או במרפסת של השוק .

וראוי לציין שלא נשכח את שני מקומות בילויים מפורסמים ששוחזרו לאחרונה והם בעצם יוצרים לנו את ההווי של מקומות רומנטיים האחד הוא מתחם התחנה עם המסעדות והפאבים שיש בו שזה בעצם מקום הבילויים העיקרי של תל אביב, מקומות היציאה כמו הפאבים הם מאד רבים בעיר זאת ויש אותם במגוון רחב ביותר ובסגנונות שונים אחד מן רעהו, והאזור השני הוא אזור הבילויים אשר נמצא במרכז שרונה המחודש ובו יש מתחמי אוכל וחנויות מרהיבות.

לסיכום תל אביב הינה עיר רומנטית במיוחד ואם רוצים לנצל את מירב המקומות הרומנטיים שבה רק צריך לחפש.