אחרי שסיימתי את לימודיי באוניברסיטה היה לי ברור שאנהל עסק משלי. מעולם לא הסתדרתי עם מערכות שבהן יש בוס שלפי הדרך שבה קם בבוקר כך הוא יתייחס אליי ואהיה כפופה לגחמות ועצבים של מישהו אחר. יתרה מכך ידעתי שאני רוצה לעשות לביתי ומעדיפה לעבוד קשה יותר אבל שהכסף יגיע ישירות אליי. סיימתי את הלימודים בתחום מנהל עסקים ומחשבים והייתי מצוינת בבניית אתרים. אחרי שהקמתי את החברה שלי לקידום אתרים באינטרנט, הפכתי מאוד מצליחה ויכלותי לרכוש לעצמי כל דבר שרציתי. החלטתי שכחלק מתרומתי לחברה וכלכלה, אעזור לעסקים להתבסס גם כן ולכן הקמתי מחלקה פילנתרופית בחברה שלי שעוסקת בבניית אתרים לעסקים בחינם. הרעיון שעומד מאחורי בניית אתרים לעסקים בחינם הוא שיש תנאי סף לקבלה ואם עומדים בתנאים, החברה שלי תספק את כל התשתיות הנדרשות לבניית האתר.

תנאי הקבלה למחלקה של בניית אתרים לעסקים בחינם הוא שהעסק צריך להיות ישראלי (הרי המטרה היא לפתח את כלכלת ישראל), העסק צריך להיות בשלבים ראשוניים שלו: לרוב בשנתו הראשונה או השנייה ושהם לא מתקשרים עם חברה אחרת במזמן שהעסק שלי בונה להם את האתר. על מנת לפרסם את הפעילות של בניית אתרים לעסקים בחינם, פניתי למספר פורומים באינטרנט ודאגתי לשיווק הולם. הפניות לא איחרו להגיע. תוך מספר ימים כבר היו לנו מאות פניות ונאלצנו להגביל את הכמות משום שחוץ מהמחלקה הזו יש לי גם עסק לנהל ואני זקוקה לעובדים שלי במחלקות נוספות.

החלטתי לפתוח את הרישום כל חודש למספר שעות ולפי “כל הקודם זוכה”, מי שירשם ראשון יזכה בשירות של בניית אתרים לעסקים בחינם. המחלקה הפכה להיות מפורסמת ומבוקשת מאוד משום שהחברה היא מבוקשת מאוד. בעקבות הפעילות הזו ראיינו אותי במספר תכניות בטלוויזיה ושאלו אותי מדוע אני עושה את הפעילות הזו בחינם. הסברתי שלעסקים יש שנים מאוד קשות כשהם צריכים להתבסס ואני זוכרת את התקופה הזו אבל מאמינה ברעות ובעזרה הדדית ולכן חושבת שיש מקום לעזור לעסקים האלה בתחילת דרכם.