בתי מלון באילת

סגירת חופשה זה אחד הדברים הכיפיים, אם לא הכי כייפי בחייו של אדם – בוחרים יעד, בוחרים בית מלון ופשוט מגיעים לנפוש.

לצד הקלות של בחירת חופשה מלווה לעיתים גם עוגמת נפש קלה המגיעה בעקבות בחירה לא מוצלחת של בית המלון. אילת, שזו העיר הכי מתוירת בארץ, מכילה בתוכה המון בתי מלון מעולים לצד המון בתי מלון פחות טובים ולכן הבחירה קשה שבעתיים. על מנת להימנע מתרחישים בלתי צפויים שיעיבו על החופשה, יש לקחת בחשבון מספר דברים בעת חיפוש בתי מלון באילת:

מיקום המלון

רבים מן הבתי-מלון באילת שמציעים חופשה מפנקת ובלתי נשכחת. אך לעיתים כשמגיעים לבית מלון עצמו מגלים שהוא אכן יפה ומפנק אבל המיקום שלו כלל לא מה שחשבתם. לכן, כדאי לבדוק מהו מיקומו המדויק של המלון שכן בתי מלון באילת נוטים לרשום כי הם במיקום מרכזי למרות שבפועל הם אינם. חשוב לזכור, שמיקום הוא עניין סובייקטיבי ולכן רק אתם יכולים לדעת האם מיקום נחשב טוב עבורכם או לא. אם ברצונכם בחופשת צלילה למשל, אז בתי המלון באילת הממוקמים במרכז העיר פחות יתאימו (למרות שהם במיקום ‘מרכזי’ לכאורה) ודווקא בתי המלון הנושקים לחופים הצפוניים יעשו את העבודה היטב.

זמן פנוי

חופשה זה קודם כל רוגע ומנוחה, אבל על מנת שלא תשתעממו מכל המנוחה הזאת תוודאו שלבית המלון שאליו אתם מגיעים יש הצעות אטרקטיביות לשעות הפנאי המרובות במהלך החופשה. בתי מלון באילת נוטים להציע אטרקציות רבות לזמן הפנוי, על אחת כמה וכמה כשמדובר בחופשה עם ילדים – בריכה, פעילויות ומופעים לילדים, חדר כושר ועוד. טרם סגירת ההזמנה וודאו כי בבית המלון קיימות האטרקציות המתאימות לכם.

אוכל וגסטרונומיה

החופשה הממוצעת באילת, מציעה לנופש באזור השתי ארוחות ביום – בוקר וערב. לרוב מדובר בבופה שופע עם מגוון מאכלים, כאשר גם כדי לא ליפול בתחום זה – וודאו כי האוכל המוגש במלון הוא לטעמכם. זהו הסעיף שאולי הכי קשה לוודא טרם סגירת החופשה שכן טעם הוא עניין סובייקטיבי, אך המלצות מאנשים שאתם סומכים עליהם יכולות להוות אינדיקציה מצוינת.

מקווים שנהנתם מהכתבה ואתם כבר מתחילים לתכנן את החופשה הבאה שלכם בבית מלון באילת.