דה מקס אילת

דה מקס אילת הינה אטרקציית צפייה באילת אשר מחליפה את האיימקס (IMAX)

כל אדם אשר מגיע לאילת אינו יכול לפספס ולא להבחין בפירמידה הכחולה והגדולה אשר מתנוססת במקום מרכזי מאד, מול הקניון של אילת, שדה התעופה ומול מרכז התיירות.

דה מקס אילת הוא קונספט חדש אשר מושך אליו אנשים רבים ותיירים רבים בכדי להכיר אטרקציות חדשות ומגוונות.

דה מקס אילת הינו בית קולנוע מיוחד ומרהיב ביותר אשר מציע חויית צפייה מהנה במיוחד תלת מימדית, מרהיבה וייחודית, צפייה בסרטי D3 באיכות גבוהה ומתקדמת ביותר.

כמו כן יש בו דברים רבים אשר מכניסים את הצופה לתוך החוויה של הסרט, כמו למשל, דינוזאורים, אוקיינוס, חלל, ועוד אשר אלו מוגשים  בצורה שגורמת לצופה להרגיש ממש בתוך הסצנה, וגם סרטים עלילתיים אשר ניתנים לצפייה גם לילדים וגם למבוגרים.

בנוסף על כך ב”דה מקס אילת” יש מופע מרהיב אשר נקרא EVO – זהו מופע אקרובטיקה מדהים אשר מאחד 28 אמנים שונים מרחבי העולם, מופע זה מעניק לכם חוויה סוחפת על ידי מופע ייחודי ומתוחכם אשר יקח אותכם אל מקומות אחרים וגבוהים.

האטרקציה האחרונה אשר קיימת בארמון דה מקס אילת היא פריים פנטי, זוהי בעצם אטרקציית צילום מיוחדת ומרשימה אשר מעניקה לכם אפשרות להצטלם מול רקעים יפים, ייחודים, סוחפים, ומצחיקים

דה מקס אילת הינה הנאה מובטחת אשר מומלצת לכל מי אשר מגיע לאילת

כל המבקרים אשר מגיעים לאילת אוהבים בדרך כלל לבוא ולהנות מן הדה מקס אילת, מפני שמקום זה לוקח אותם אל מעין עולם אחר, מפני שזוהי חווית תלת מימד אזי הצופים מרגישים משיכה מאד חזקה אל תוך הסרט, ואכן צפייה כזו היא שונה לגמרי מצפייה ישירה.

כאשר בתוך הסרט קיימים כל מיני אפקטים ואלמנטים שונים שמעניקים לכם את התחושה הזאת.

צפייה בתלת מימד היא כביכול לראות את כל הסרט בצורה מוחשית ועל ידי כך להזדהות עם מה שבתוך הסרט ולהרגיש את העוצמה והחוויה של ההיסחפות.

מפני שבדה מקס אילת קיימים רקעים מאד יפים, אזי הנכם יכולים להצטלם מול הרקעים המיוחדים שיש שם ובכך כך תרוויחו תמונה יפה, וגם מזכרת ממקום מרהיב זה אשר הייתם בו.