סינמה סיטי 1+1

חופשת חנוכה. הילדים בשמיים וההורים שוב נזעקים, בכל רחבי הארץ נשמעות אנחות ותלונות ההורים. מה נעשה שבוע שלם עם הילדים בבית?

לאחר שמיצינו את כלל הפסטיגלים ומופעי הענק, יומיים בצפון ועוד שלושה ימים באילת נשאר רק לטפס על הקירות ולהמתין בקוצר רוח שיגמר החופש. אז לא! לא חייבים לספור את הימים, אפשר למצוא פעילות נעימה וקלילה ולא יקרה לימים האחרונים של חופשת החנוכה והפעילות שאציע היא אפילו במבצע. במיוחד לאחים וחברים – סינמה סיטי 1+1 הפתרון האולטימטיבי לבילוי משפחתי של כייף.

בסינמה סיטי 1+1 תוכלו לרכוש כרטיסים לסרטי ילדים המוקרנים באופן שותף בחופשת החנוכה בשעות היום וגם שעות אחר הצהריים ובערב. תוכלו לפתוח את התוכנייה של סינמה סיטי 1+1 ויחד עם הילדים לבחור את הסרט שברצונכם לצפות בו. סרטים מדובבים המתאימים גם לאחים הגדולים וגם לאחים הצעירים שאינם יודעים לקרוא את התרגום. סרטים חדשים שרק יצאו לאקרנים כמו הדינוזאור הטוב, גולשים על הירח, ובוגרים יותר בחבורה יוכלו להנות מהסרט החדש של משחקי הרעב – עורבני חקיין. כל הסרטים האיכותיים הללו ועוד זמינים כחלק מהמבצע של סינמה סיטי 1+1.

עוד אפשרות תרבותית לילדים בימי החופשה של חג האור, וגם היא במסגרת המבצע של סינמה סיטי 1+1 , לצפות בהצגות בסינמה תיאטרון של סינמה סיטי. הצגות ילדים קלאסיות כמו עמי ותמי, וגם הצגות מעניינות וחדשות : ספר לי סיפור, העכבר שלא רצה להיות עכבר, בנצי הפיל, ילד הפלא, איה אאוץ ואווה, וגם דלת הקסמים, כל ההצגות האיכותיות הללו תוכלו לבחור מתוכן הצגה שתעניין את ילדיכם ולרכוש כרטיס סינמה סיטי 1+1, זהו בילוי מנצח לימים האחרונים של חופשת החנוכה ואין ילד שלא יהיה בעננים לאחר בילוי שכזה בסינמה סיטי 1+1, להנות מסרט או מהצגה, ולהנות גם ממגוון פעילויות המיתחם הפועלות בחופשת החנוכה ומציעות לילדים ולהורים מיגוון גדול של פעילויות, חנויות ילדים ועוד, וכמובן מסעדות ומזון מהיר בשפע ומכל הסוגים, כל אלו הופכים את חווית סינמה סיטי 1+1 לחוויה כוללת ובמחיר שווה לכל כיס.