סופרלנד

 

סופרלנדהינו מקום חוויה עבור כל בני המשפחה באשר הם, מקום זה מתאים גם עבור ילדים קטנים

וגם עבור מבוגרים וגדולים יותר.

הסופרלנד ממוקם בראשון לציון, באזור ליד היס פלנט, ומשתרע על פני שטח גדול.

 

ואכן אנו יכולים לראות שהמתקנים אשר קיימים שם מתחלקים לשני סוגים, ישנם את המתקנים אשר מתאימים לילדים קטנים בלבד, וישנם מתקנים אשר מתאימים לגילאים הגדולים יותר, ואכן הם מעין אטרקציות מפחידות ומהנות כאחד, וניתן לראות שאנשים רבים אוהבים ללכת לסופרלנד ולהנות מכל מה שמציע מקום זה עבורם.

 

אנו יכולים לרואת בסופרלנד את המבחר הרב של המתקנים, אלו אשר יש להם פחד גבהים אזי מומלץ להם לא לעלות למתקנים השונים הקיימים שם, מפני שאלו מתקנים אשר נישאים לגובה רב, אנו יכולים לראות שלמשל ברכבת הרים לגדולים ישנה הגבלה אשר נעשית מגובה מסוים, ורק מי שעובר את הגובה הזה יכול לעלות לרכבת הרים, כמו כן מעבר לכל המתקנים המהנים והמאתגרים שקיימים בסופרלנד אנו יכולים לראות שישנו גם  מתחם של אוכל, שאפשר לשבת ולאכול בו להנאתכם.

 

כמו כן ישנם מתחמי דשא רבים אשר אפשר לשבת בהם ולנוח בעת שאתם זקוקים למנוחה, כמו כן המתקנים אשר קיימים במתחם הסופרלנד מהווים עבורכם את האפשרות להנות גם ממתקנים רגילים וגם ממתקני מים, אשר מצננים לכם את האווירה ביום קיץ חמים.

הסופרלנד מקנה הנחות לאלו אשר הם תושבי ראשון, וכן לבעלי כרטיס חבר.

ניתן להגיע ליום כיף עם כל הבני משפחה, וכל אחד יתפצל וילך למתקנים אשר מתאימים לרמת גילו.

יש לשים לב ולבדוק שאינכם מגיעים בימים שהם סגורים, מפני שישנם ימים שהם פתוחים לציבור הרחב, וישנם ימים סגורים שסגרו אותם במיוחד עבור קבוצות מסוימות שמגיעות לשם.

 

אזי אם הנכם מחפשים במהלך הקיץ אטרקציה מהנה שמהווה לכם פעילות שתהנו ממנה בכל רגע נתון, אז הסופרלנד הוא המקום אשר יכול להעניק לכם זאת. כמו כן גם בשאר ימות השנה ישנם ימים מסוימים שהם פתוחים, לרוב זה בחופשות, כמו חופשת סוכות, חנוכה, פסח, וכ’ו. אפשר לברר זאת טרם אשר מגיעים, באתר האינטרנט או בטלפון.

הנכם יכולים לרכוש את הכרטיסים לסופרלנד מראש, או שהנכם יכולים לרכוש אותם בעת שאתם מגיעים אל המתחם עצמו.