מוזיאון

העולם של היום הפך למאוד קשה בכל הקשור לזמן בילויים יחד של בני המשפחה.

כל אחד מחובר יותר ויותר לטלפון הנייד שלו ומאוד קשה לקבל את תשומת הלב של הילדים ואפילו של ההורים. יותר מזה, בגלל שמדובר על עולם שבו הטלפונים הניידים לוקחים חלק כל כך משמעותי בחיינו, אנחנו כמעט ולא מבלים יחד אחד עם השני.

איך ניתן לבלות עם הילדים ובלי טלפונים

ההורים שלי מאוד מקפידים שנבלה יחד כמשפחה ופעם בחודש אנחנו נוסעים יחד לאיזה שהוא מקום כדי לבלות יחד כמשפחה וליצור חוויות משותפות יחד. מאחר ומאוד קל להיגרר לשימוש בטלפון הנייד, אנחנו דואגים לכך שלפני שאנחנו יוצאים לבילוי משפחתי יחד כולם משאירים את הטלפון הנייד שלהם בבית כדי שלא יהיה אפשר להשתמש בו ולפזול אליו בזמן שאנחנו יחד. אחת לחודש אנחנו נוסעים ליום שלם שהטלפון נשאר בבית ואז יש לנו זמן איכותי מלא ושלם אחד עם השנייה אשר אין בו כל הסחות דעת של צלצולים, הודעות ושאר קולות. השבוע ההורים החליטו שנלך יחד למוזיאון.

מה יש לבצע לפניי הגעה למוזיאון

בגלל שמדובר על זמן איכות משפחתי אז אנחנו מנסים לנצל אותו כמה שיותר טוב. בשלב ראשון אנחנו מגיעים למוזיאון ובודקים אלו תערוכות מעניינות יש. ההורים בדרך כלל אוהבים יותר את התערוכות הקלאסיות של היצירות העתיקות והטובות. לעומת זאת, אנחנו האחים, מעדיפים תערוכות מודרניות יותר וכל מיני דברים מעניינים. ניתן לראות היום ביותר ויותר מוזיאונים שיש הרבה תערוכות של חדשנות וכל מיני יצירות אומנות שהן יותר מודרניות ומיוחדות.

תערוכות שונות במוזיאון

השבוע החלטנו ללכת למוזיאון שהתערוכה המרכזית שלו היא חדשנות ברוח אומנות יצירתית. מעיין מיצגים שונים שרוצים להראות כל מיני תובנות של התייעלות מתוך מחשבה וכוונה להביא לכך שכל מוצר שאנחנו משתמשים בו היום יהיה בעל ערך שימושי עבורנו ואז לא יהיה לנו את הבעיה של מיצג אומנותי החסר כל שימוש מחד ומאידך שלא יהיה איזה שהוא מכשיר שימושי אשר יהיה כל כך מכוער שיהיה ממש מסתכל לשים אותו בבית. ככל שהסתובבנו במוזיאון ראינו יותר ויותר יצירות יפות ומעניינות והיה לנו מאוד כיף לבלות יחד כמשפחה אחת במוזיאון.