מופע בידור צביקה הדר | סטנד אפ ישראלי | כרטיסים למופע – צביקה הדר

אחד השחקנים המוכרים כיום ביותר בתחום הבידור הישראלי, בחלק הקומי ובתכניות הבידור המקוריות בארץ, הוא צביקה הדר. השחקן ומגי תוכניות הטלויזיה, צביקה הדר עשה דרך ארוכה של שנים רבות בתחום הבידור בארץ ובעיקר דרך הטלויזיה הישראלית. צביקה הדר תבע בבידור המקומי את חיקוי הדמות של ג’וג’ו חלסטרה הישראלי העממי שכולנו מכירים והערצנו שנים. הוא הצחיק את כולם בחיקויו את הישראלי המצוי והשתמש בו בתכניות קומיות בהן השתתף והיה שותף ליצירה שלהם.

צביקה הדר מוכר לנו גם כשחקן של ממש מתכנית הטלויזיה המיתולוגית שמש. שם גילם את בעל בית הקפה והיה השחקן הראשי בסדרה האהובה והכל כך מצחיקה שהעסיקה את כולנו, כל המשפחה מצעיר ועד קשיש, כולם צפו בתכנית המצוינת שמש.

צביקה הדר הוא קומיקאי וסטנדאפיסט מצויין והוא אחראי גם למספר מופעי יחיד, בהן הוא עולה על הבמה ומדבר עם הקהל ומספר להם את העולם שלו בעיניים מלאות הומור, תיחכום ופלפל , מצחיק אותנו עד דמעות ומפליא בסיפוריו המרתקים עליו וגם עלינו ושם מראה בעיננו לישראלי שבכל אחד מאתנו.

צביקה הדר בשנים האחרונות, מרבה להראות בטלויזיה של כל אחד מאתנו בתכניות הריאלטי השונות כמגיש או כשופט, תוכניות ריאלטי כמו כוכב נולד או בית הספר למוסיקה שם הוא מגיש בדרך הומור וספןרטיבית את התחרות המשודרת , ובחן שמתאים רק לצביקה הדר שחביב על כולם, מגיש את התחרות בצורה נפלאה ונגישה לכל אחד, מעניינת ומדברת אלינו בגובה העיניים ובצורה מרגשת ולעתים אף סוחטת דמעות. צביקה הדר הוא דמות טלויזיונית שמתחברת לכל אחד ולכן כל כך אהובה על הקהל הישראלי. צביקה הדר נולד בבאר שבע והגיע אל תל אביב העיר הגדולה שם צמח מקצועית אך באר שבע תמיד תישאר אתו. הוא אוהד מושבע של הפועל באר שבע ולא מסתיר את אהדתו זו. יש משהו בצביקה הדר עממי ונגיש לכל ומצד שני מתוחכם אך לא מתחכם, אינטיליגנטי ונהיר שכולם כל כך מתחברים אליו ואוהבים אותו, לכן הוא כל כך מצליח להשאר שנים כה רבות על המסך של כולנו.