מופע בלט סינדרלה | הבלט הישראלי | כרטיס 1+1 | מופע ענק – סינדרלה

סיפור סינדרלה הוא אחד הסיפורים הקלאסיים בתרבות האנושית. האגדה המוכרת לכולם על סינדרלה הילדה היתומה הענייה שהיתה קרבן להתעללות מצד אמה החורגת ואחיותיה, שחיה בתנאים קשים והעוני היה חברה היחיד, סינדרלה אשר ביום אחד השתנו חייה והקסם גרם לה למהפך קסום כשהנסיך התאהב בה ונשא אותה לאשה וסינדרלה הפכה מקורבן לנסיכה יפהייפיה שהגשימה חלום.

כל כך הרבה סיפורים נכתבו על דגם סינדרלה, כל כך הרבה סרטים והצגות שהתבססו על סיפור סינדרלה המופלא, שכן אנשים אוהבים לראות חלום מתגשם ודברים טובים שקורים לאנשים טובים ומסכנים. סיפורים מעוררי חמלה שהופכים לסיפורי הצלחה מעוררים בנו תיקווה שהכל יכול להיות, כל דבר הוא הפיך ואין מצב שהוא קבוע לנצח. הגורל יכול לשים כל אחד מהמקום הנמוך ביותר במקום הגבוה ביותר ולכן אנו כל כך אוהבים את הסיפורים הללו, ומצפים ומקווים שיום אחד גם חיינו ישתנו וגם לנו יאיר המזל וגורלות יתהפכו ונוכל להגשים את החלום האישי שלנו. לחיות את החלום של סינדרלה.

גם השנה נוכל לצפות במופע סינדרלה מקורי ויוצא דופן שישאיר בנו מחשבות מעוררות תקווה וחלומות על דברים טובים ועל עתיד טוב יותר. מופע סינדרלה של הבלט הישראלי על בימות בית האופרה בתל אביב בחנוכה יקסים את כולנו כשרקדני הבלט הישראלי יפזזו על הבמה במופע קלאסי מרהיב בתלבושות מושקעות ותפאורה קסומה, נוכל למשך כמה רגעים לחיות את סיפור סינדרלה בצורה הנעימה ביותר, דרך הצלילים הקלאסיים וריקודי הבלרינות הלבושות בתלבושות נסיכות קסומות.

הילדות שלנו וגם האמהות יהנו במיוחד שכן כל ילדה חולמת מגיל צעיר על נסיכות, המשחק החביב על הבנות, להלביש בובות, לצייר נסיכות ולקרוא על עולם מופלא בהן הבנות היפהיפיות ושמלות מסתובבות ורודות ולבנות עם נעלי זהב יקרות. על בימת הבלט הישראלי תוכלו להנות מהפנטזיה הנשית הזו וגם להעשיר את עולמכם התרבותי בצפייה במופע בלט קלאסי ואיכותי שמספר את סיפור סינדרלה ומוביל אתכם לעולמות רחוקים, בהם היאוש הופך לתקווה והתקווה הופכת להצלחה והמון קסם מעורב בכל הסיפור. אין ספק שלפחות לבנות המשפחה מופע הבלט סינדרלה יכבוש את ליבן.