מזרונים

השפע הרב והעשיר של סוגי מזרונים בשוק עלול לעיתים להיות מבלבל.

הבלבול יכול הגיע בייחוד עבור אלו המתקשים למצוא מזרונים שיהיו נוחים עבורם ויוצרים את איכות השינה הטובה ביותר. גם אנשים בריאים צריכים לקנות מזרונים איכותיים, ולא רק אלו הסובלים מבעיות גב או מאיכות שינה ירודה.

ייצור מזרונים מלטקס יתרונות וחסרונות

מזרונים רבים עשויים מחומר הלטקס, שהוא חומר טבעי, גמיש ומופק מגומי, הלטקס יכול לשמש כשכבה של ריכוך עבור מזרונים קשיחים מאד, וכן הוא יכול להתאים עצמו לקימורים השונים של הגוף וכך ליצור נוחות רבה יותר. מזרונים רבים עלולים להגיע למצב של שחיקה בייחוד לאחר שנים ממושכות של שימוש, גם חומר זה עלול להישחק או לאבד את גמישותם לאחר מספר שנים, בייחוד במזרונים המיועדים למיטות מתכווננות הקיפול הממושך שלו עלול ליצור בלאי מהיר יחסית. הלטקס יוכל להתאים מאד כמזרון גמיש עבור צעירים או לאנשים בעלי בעיות בשלד בעלי עקמת או הסובלים מפצעי לחץ. לעומת זאת הלטקס אינו מומלץ לסובלים מבעיות גב.

ייצור מזרונים מויסקו יתרונות וחסרונות

חומר הויסקו המיוצר במזרונים רבים הוא חומר חדש יחסית, הדומה לג’ל ותכונותיו הן אלסטיות יותר. בטמפרטורת החדר המזרון מסוג זה נותר קשיח, אך בהשפעת החום של הגוף המזרון משנה צורתו בהתאם לקימורי הגוף ובהתאם לתנוחות השינה השונות. פיתוח חדשני זה יוצר עבור סוכנויות החלל והוא משמש ליצור של שכבות ריפוד עבור סוגי מזרון שונים. לחומר זה יכולת הסתגלות גבוהה מאד והיא מסייעת בפיזור עומס הגוף כולו לאור, המזרן בצורה אידיאלית. מזרון זה יעניק לכם שחרור מלחצים, תחושה של ריחוף וכן יספק את כל התנאים האופטימאליים ביותר לשם שינה עמוקה, רגועה ובריאה יותר.

למי המזרונים מתאימים

המזרונים האלו מתאימים לכל משתמש באופן, אישי כיוון שהם בונים את צורת גופו של המשתמש ומספקים עבורו תמיכה לתבנית גופו האישית, אורך חייו של מזרן זה עלול להיות קצר עקב הרגישות של החומר, הגמישות עלולה להיפגם עם השנים והוא מתאים לשימוש לאנשים המוצאים אותו נוח לשימוש ואינם סובלים מבעיות בריאותיות. מגוון הסוגים השונים על כן של המזרונים בשוק הוא רב ומשתנה בהתאם למטרה ולצורך של כל אחד.

מקווים שנהנתם מהכתבה ובחרתם לכם את המזרון הכי מתאים בשבילכם בין אם עשוי מלטקס או ויסקו. מוזמנים להמשיך ולקרוא עוד כתבות מצויינות באתר שלנו.