מחבת | מחבת טפלון | מחבתות – מחבת פסים 

 

מחבת פסים זה המחבת אשר איתה אתם תוכלו במהירות רבה ובקלות להכין מאכלים אשר יוצאים כמו בגריל האש.

כמו לדוגמא: אם הנכם רוצים להכין סטייק וקיים בבתיכם מחבת פסים, אז דבר זה יקח עבורכם בסך הכל 5 דקות.

 

הכנת האוכל במחבת זה היא קלה ביותר, ויוצא למאכל מראה מחוספס עם פסים כמו על האש אמיתי שמכינים.

וכן גם הטעם יוצא טעים ומשובח.

 

כידוע על האש זהו מאכל אשר אנשים רבים אוהבים להכין, העל האש נעשה בעזרת מנגל. אם זה על האש שנעשה בחוץ אזי זה בעזרת מנגל, ואם זהו על האש ביתי.

אך לעיתים אין רצון לעשות על האש, ועל כן מכינים את הסטייק או את את המאכל אשר רוצים, והוא יוצא כמו בעל האש, עם טעם משובח וברמה גבוהה.

 

כידוע במטבח אפשר להכין מאכלים רבים, בין אם זה אוכל מבושל, אוכל מטוגן, אוכל צלוי, וכ’ד.

לכל הכנת בישול קיים צורך שונה של כלים, לדוגמא: בעבור הכנת אוכל מבושל אזי יהיה צורך בסירים, בין אם זה סירים גדולים ובין אם זה סירים קטנים, בעבור הכנת צלייה בתנור, אזי צריכים תבניות אשר נועדו לצורך צלייה, בעבור הכנת אוכל מטוגן ישנו צורך במחבתות.

 

סוגי המחבתות הם רבים ושונים, ישנם מחבתות קטנות, בינוניות וגדולות, שעשויות מחומרים שונים וכן מציפויים שונים.

בעזרת המחבתות אתם יכולים לטגן לעצמכם דברים ובכך לזכות לארחות בוקר או ערב.

 

ואם הנכם מעוניינים להכין גריל כמו על האש, ואין ברצונכם עכשיו לנסוע לעל האש, אז ההכנה בעזרת מחבת פסים היא  הדבר אשר יעניק לכם את אותה הרגשה.

כאשר המאכל שאותו מכינים כגון סטייק מקבל את הצורה של המחבת, או למשל אם רוצים להכין חזה עוף, אזי אפשר לטגן אותו במחבת פסים והוא מקבל את הצורה המחוספסת והמגרה.

 

בחנויות השונות הנכם יכולים למצוא את המבחר הרב, של כל סוגי הכלי מטבח השונים, בין אם זה סירים, מחבתות, סכו”ם, כוסות וצלחות, תבניות שונות,  וכן את המחבת הפסים. כמו כן יתכן וישנם מבצעים רבים ועל דרכם תוכלו להנות ולרכוש את הכלים במחיר מוזל.