מחיר הצגות ילדים | כרטיסים להצגה | אטרקציות לילדים – הצגות ילדים

חלק מההוי התרבותי בארץ ובעולם הוא הצגות. הצגות תיאטרון היו מקור תרבותי כבר משחר ההיסוטוריה ואנשים הפכולצרכני תרבות ולאוהדי הצגות כחלק מבילוי שעות הפנאי שלהם. גם הצגות ילדים החלו להתפתח בעשורים האחרונים בארץ ובעולם בהשראת הצגות התיאטרון והפכו לבילוי מועדף של ילדים.

הצגות ילדים משלבות בתוכן סיפורים קלאסיים או סיפורים חדשים ממקורות שונים המומחזים על ידי שחקנים או בובות ומעוררים את התפעלות הילדים כאשר נוספת מדיה חיה ונושמת על הבמה. הילדים מרותקים הן לסיפור והן לדמויות על הבמה , לתפאורה למוסיקה ולתלבושות והצגות ילדים הופכות לאטרקציה עבורם.

גם ילדים רכים נהנים מהצגות ילדים המיועדים לגיל הרך ומותאמות במיוחד עבורם. הצגות ילדים לגיל הצעיר מלוות בהרבה מוסיקה ושירים ומעט טקסטים ומגרות בעיקר את הויזואליה שמפתחת את הילדים הרכים.

לשבת ולצפות בהצגות ילדים זה דבר שדורש קשב וריכוז ומפתח אצל הילדים את הכלים הללו. באמצעות ריכוז זה שמוגש בקלות יותר בהצגות ילדים, לומדים הילדים להתרכז ולהקשיב לאורך זמן.

המסך הטלויזיוני בשנים האחרונות הנגיש בכל בית כמעט ולכל ילד הפך את המוקד העקרי של צפית ילדים. ילדים מגיל צעיר נוהגים לצפות בתכניות טלויזיה ומאוחר יותר גם בסרטי קולנוע באורך מלא. עדיין, בהצגות ילדים יתרון גדול יותר. הגירוי הוא גדול יותר כיוון שההצגה היא מוחשית, השחקנים הם אנשים אמיתיים וקל יותר לראות אותם ולהזדהות אתם ולכן המסר כובר לילדים בצורה גלויה וישירה.

הורים רבים מעדיפים שילדיהם יצפו בהצגות ילדים מאשר בתכניות טלויזיה ובסרטים. המימד הויזואלי המוחשי קוסם יותר הן לילדים והן להורים. בהצגות ילדים מושקעים משאבים רבים. שזירת סיפור שמותאם לילדים כאשר התסריט של ההצגה נכתב במחשבה לטובת הילד, מותאם מבחינה התפתחותית לגיל מסויים של הילד ושותל בו מסרים וערכים עליהם כותב ההצגה מעוניין לשים את הדגש. משאבים נוספים הם תכנון ההצגה, השחקנים המשתתפים בו שלומדים את תפקידם במשך שעות ארוכות כדי להביא לבמה ביצוע מושלם גם כאשר מדובר בילדים רכים. השקעה נוספת בהצגות ילדים היא בסביבת הבמה הויזואלית. התפאורה האביזרים והתלבושות הם תחום נילווה שתורם רבות להצגה עצמה ומושקע מאוד על ידי אנשי מקצוע מהתחום.