בשנים האחרונות ישנם אנשים רבים אשר רוכשים חברת מועדון של חברות שונות, חברות קטנות וגדולות או רשתות שיווק שונות.

להיות חבר מועדון פירושו להנות מהטבות בלעדיות וממבצעים אשר אין אותם למי שאיננו חבר מועדון, כמו כן ישנם כרטיסי מועדון אשר מאפשרים צבירת נקודות בכל עסקה שמבצעים.

את כרטיס המועדון ניתן לקבל על ידי מילוי הפרטים, אותו כרטיס מגנטי בוודאי יאפשר לבצע את שלל הרכישות וההטבות.

כמו כן כל אדם מחזיק בארנקו עוד מספר כרטיסים מגנטיים שונים, וכל כרטיס משמש עבור מטרה שונה.

גם כרטיסי האשראי הם כרטיסים מגנטיים אשר על ידם מבצעים תשלומי אשראי.

אך על מנת שיהיה ניתן לבצע שימוש עם אותם כרטיסים מגנטיים יש צורך בקורא כרטיסים מגנטיים.

קורא כרטיסים מגנטיים הוא מכישר אשר קיים כמעט בכל בית עסק וזאת משום שבעלי עסקים יודעים שעל מנת שיהיה ניתן לקדם את בית העסק שלהם יש צורך להחזיק בקורא כרטיסים מגנטיים ואיתו יבצעו הלקוחות שימוש עם כרטיס האשראי הקיים להם.

אנשים אוהבים להנות מביצוע תשלומים באופן מהיר, ועל כן ישנם מספר דרכים אשר מביאות לידי אותו תשלום מהיר, אחת מהם היא האפשרות לשלם על ידי כרטיס אשראי.

אדם עורך קניות רבות ואיננו מחשב את הסכום בכל עת אם יודע שאינו מוגבל בסכום ספציפי של כסף מזומן, כאשר ישנו כרטיס אשראי אזי ניתן לרכוש את כל אותם פריטים במהירות, וזאת על ידי העברת הכרטיס במכשיר קורא כרטיסים מגנטי.

ישנו קורא כרטיסים מגנטי אשר מצוי בעמדות עצמאיות ומאפשר ללקוחות להעביר את הכרטיס בעצמם על ידי קורא כרטיסים מגנטי ללא עזרה של אנשים אחרים וללא צורך במוכר או באיש צוות.

דוגמא לכך זה בקופות חולים, כל חולה אשר מגיע לקופה נדרש להעביר את כרטיס החבר של קופת החולים בכוחות עצמו במתקן קורא כרטיס מגנטי אשר מוצב בכניסה.

בעזרת פרטי החולה המערכת הממוחשבת יכולה לספק את כל המידע הרלוונטי עבור הרופא.

השימוש בקורא כרטיסים מגנטיים הוא פשוט מאד וישנם הוראות ברורות על המכשיר למקרה שלא יודעים.