אם שאלתם את עצמכם “מהו הזול” כאשר בוחרים מלון, התשובה היא שזה תלוי אדם, ותלוי תקציב. לכן, הדרך הטובה ביותר למצוא מלונות באילת בזול היא בראש ובראשונה לכונן ולתכנן תקציב שיאפשר לכם אירוח באילת. בתקציב יש לכלול 3 ארוחות ביום, לינה, חנייה, והוצאות בלתי מתוכננות כאלה ואחרות.

על פי תכנון התקציב, ניתן יהיה להתחיל לאפיין את מבנה המלון שלכם והאטרקציות שבתוכו

כבר בתום תכנון הטיול עצמו, תוכלו לראות כמה כסף נותר לכם ללינה, ובאמצעות השוואת מחירים קלילה יחסית, גם לדעת מה ניתן לקנות אתו במלון טיפוסי בעיר. מלונות עם חדרי כושר, ספא, בריכה ושירות חדרים ברמת 4-5 כוכבים מכילים מחירים צמודים, וגם המלונות הפשוטים יותר של 3 כוכבים, או אכסניות, מכילים סטנדרטים זהים יחסית מבחינת המחיר, וזה יוביל אתכם למענה על השאלה את מי מבין שניהם תוכלו להרשות לעצמכם.

מלונות באילת בזול הם כאלו שמציעים, במחיר שבתקציב שלכם, שירותים ומוצרים יוקרתיים יותר

אין הרבה הזדמנויות כאלו באילת, אבל מי שיחפש ויתמיד עשוי למצוא מעת לעת מלון 3 כוכבים עם שירותי ספא מתקדמים, או אכסניה עם ROOM SERVICE משובח ביותר ביחס לאחרות. מי שבתקציב הנוכחי שלו, המוגבל, סוגר עסקאות במלונות כאלו, בהם התנאים הם למעלה מהמצופה בדרך כלל, זוכה למעשה לעדנה של ממש, משום שהוא מצא מלונות באילת בזול. במקום לשלם תעריף מלא של מלון 4 כוכבים, הוא שילם על פחות מכך וקיבל שירות כמעט זהה. אנו חוזרים ואומרים שלא ניתן כמעט למצוא הזדמנויות כאלו באילת, אולם במהלך חגים הנחגגים בחורף (שזו מטבע הדברים עונה פחות אטרקטיבית באילת ביחס לקיץ ולאביב) או במהלך תאריכים שאינם אמצע השבוע, ייתכנו מחירי בוטיק שכאלו במלונות היוקרה, או להיפך: שדרוג זמני של מלונות שאינם יוקרתיים לרגל אותו חג ומועד, תוך הותרת המחיר הזול על כנו.

כיצד יגדל הסיכוי שנמצא מלונות באילת בזול על פי הגדרות אלה?

כאשר החיפוש נעשה בחורפים, בחגי החורף, באמצע השבוע, או כאשר יש לכם מידע על רשת מלונאות ספציפית היוצאת במבצע לרגל תאריך מסוים המהווה נקודת ציון בהקמת או ייסוד החברה. מידע מסוג כזה ניתן למצוא במגזינים העוסקים בתיירות, בפורטלי תיירות מקוונים, ובאתרים העוסקים בבתי מלון. עיינתם באינטנסיביות במקורות המידע הללו? יגבר הסיכוי כי תצליחו לאתר מלונות באילת בזול.