לא מאמינים? קחו ניסן מיקרה צאו לנסיעת מבחן ותיווכחו שאתם יכולים לקבל הרבה מאוד בעבור מחיר קטן.

הרבה אנשים מוכנים להשקיע הרבה מאוד כסף עבור מכונית שלכאורה נותנת להם את התמורה בעבור המחיר שלה. אבל לא תמיד זה המצב, והרבה פעמים אפשר לקבל בדיוק את מה שצריכים, וקצת יותר, בעבור מחירים קטנים יותר.

ניסן מיקרה היא הדוגמא המושלמת לכך שדברים טובים באים באריזות קטנות.

במחיר הקטן של המיקרה החדשה, אפשר לקבל הרבה יותר עבור הכסף. לא חשוב עם אתם משפחה או אם אתם חבר’ה צעירים שקונים רכב פרטי בפעם הראשונה; המיקרה היא בדיוק מה שאתם צריכים.

במחיר של כ 70 אלף שקלים אתם מקבלים ניסן מיקרה מכונית קטנה שכיף לנהוג בה ויש לה יתרונות רבים, הן מהבחינה המכנית שלה והן מבחינת חוויית הנסיעה. ראשית, בשל הגודל הקטן שלה, אפשר לחנות איתה בקלות (פתרון מצוין לנהגים חדשים וחסרי ניסיון), אבל למרות הגודל שלה היא עדיין יכולה להתאים למשפחה.

יתרון נוסף של ניסן מיקרה הוא החיסכון בדלק שהיא מציעה והפחתה בפליטת המזהמים, ועל כן היא גם ידידותית לסביבה בהשוואה למכוניות רבות אחרות. גם לקווים הדינאמיים שלה יש חלק בעניין הזה. כמו כן, העיצוב שלה נעים לעין ומיוחד.

אבזור פנימי לא חסר למיקרה הקטנה, והיא כוללת בין השאר הגה כוח חשמלי וגלגל הגה שמתכוונן לגובה, יכולת שליטה על מערכת השמע מההגה ודיבורית נשלטת מההגה, מחזיקי כוסות מלפנים ולשורה האחורית, התראה קולית לחגירת חגורות בטיחות עבור כל הנוסעים ברכב, שעון דיגיטלי, מד טמפרטורה חיצונית, חיישן רוורס, כריות אוויר קדמיות וצדיות לנהג ולנוסע שלידו וכריות אוויר מסוג ווילון לנוסעים בשורה האחורית, מגוון מערכות בטיחות ביניהן ABS, ESP, EBD ו BAS. כמו כן, יש קורות חיזוק והגנה בדלתות הרכב ועוגני ISOFIX.

אם כן, אפשר לראות שניסן מיקרה מציעה אבזור שמציע הן בטיחות והן חוויית נסיעה שכל משפחה וכל נהג צעיר צריכים.

המחיר הקטן שלה הופך אותה למכונית נחשקת במיוחד, הרבה יותר ממכוניות מתחרות בקטגוריה שלה. היא יכולה לתת את התמורה הטובה ביותר עבור המחיר שלה. אפשר להשיג אותה במגוון צבעים, כל אחד והניסן מיקרה  האישית שלו.