אחד מהחלומות שהיו לי כילדה הוא להיות נסיכה יפה וחשובה שמתהדרת בשמלות ערב ויוצאת לרקוד בנשפים בארמונות של נסיכים.

 

כל הבנות שסביבי לובשות שמלות ערב מהודרות ונהנות מתשומת הלב של הקהל בנשף. כולם מחייכים כולם נראים טוב ושמחים, והאוירה בנשף חגיגית מאין כמותה. אני הנסיכה שלבושה בשמלה יפהיפיה ומרגישה לא פחות ממלכה.

 

כמובן שבגרתי החלום על נסיכה ושמלות ערב ונשף בארמון שכח. אך חלומות אחרים נותרו כמו שהם, חלום על נסיך שירקוד אתי, ולהרגיש לא פחות ממלכה.

 

החלטתי שיש חלומות שנועדו שיגשימו אותם ומי יותר מתאים מעצמי להגשים עבורי את החלומות שלי. וכך אוחזת בידי הזמנה לנשף המלכותי, או למעשה הזמנה למסיבה חגיגית, הבנתי שכל נסיכה צריכה שמלה יפה, והתחלתי לחפש אותה מבין שלל שמלות ערב.

 

בארון הבגדים שלי לא היו שמלות ערב עד לאותו היום. אני לא מרבה ללכת למסיבות חגיגיות או ארועים מהודרים, וגם כשהיו מדי פעם, נהגתי להתלבש בצינעה מהבגדים החגיגים שיש לי בגרדרובה הפרטית שלי. כמובן ששמלות ערב הן מיוחדות ועושות הרגשה אחרת לגמרי כשלובשים אותן.

 

בחיפושי אחר שמלות ערב, חיפשתי שמלה שתתאים לי ולא רק בגזרה. האופנה היא אינסופית ויש כל כך הרבה מיגוון שמלות ערב ואפשרויות אך לא כולן מתאימות לאופי של הנסיכה שאני.

 

חיפשתי מבין שמלות ערב, שמלה שתתאים לאופי הצנוע שלי אך האופטימי, שמח וחגיגי. מצד שני לא רציתי שמלה צבעונית מדי, וכך אחר חיפושים ממושכים מבין קולקציות שמלות ערב מצאתי את שמלת הנסיכה שלי.

 

שמלת ערב קלאסית בניחוח מהודר אך צנוע, בצבע אחיד אך עם נגיעות קטנות של אור, בדיוק השמלה שחלמתי עליה. איתה אוכל להתלבש לנשף הקרב ובא ולהרגיש לא פחות ממלכה. וכך, מתרגשת מגודל ההחלטה והאירוע הקרב ובא רכשתי את השמלה ותליתי אותה בארון, לצד שמלות ערב אחרות שלא היו שם עדיין.

 

היום הגדול הגיע ואני מתכוננת לערב המרגש בו אשלוף מבין שמלות ערב מהארון את שמלת הנשף החדשה שלי ואצא אל הארמון לפגוש את הנסיך שיהיה הנסיך של חיי.

 

בטוחה ומתרגשת, לובשת את השמלה היפה וצועדת לארמון.